Thailand !!!


Tjääääänare !!
Sitter här i mammas säng och kollar på Familjen Annorlunda, det är ju verkligen urgööligt med allas småbebisar.
Och några är i turkiet och jag fick en stor känsla av att nu är det min tur att åka utomlands. Thailand oooh vad mysigt har redan varit där 3 gånger men det är ju en av det bästa länderna om man skulle ta och göra ett diagram så ligger Thailand högst tror jag. Men det skulle vara otroligt kul om min kääääära kompis Mikaela skulle vilja förlja med ut. Nej nu vill jag åka utomlands med Miccis, det måste vi göra?! aaaw, vad myyyyyyys.
Idag tänker jag lägga in dagens fail för det gjorde jag verkligen inför hela klassen, haha fettt kuuul !
pusss Jennifer :)


Kommentarer
» felicia hellgren

åååh fy, jag älskar thailand!!! :D:D

älskardej<333333

2010-03-09 // 17:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback