u goot me good

Hej,
Skulle blogga imorse så jag gick upp lite tidigare och satte mej i soffan i mitt rum och gick in på datan. Men då somna jag i soffan och sen när jag vakna hade jag bråttom så fick typ panik. Men på praon gick det bra. Ska dit om lite mer än två timmar igen. Har duschat och käkat precis. Så nu finns inte så mycket att göra. Föresten sitter jag och lyssnar på Markoolio, hahah han e grym ju.
Juste, moget att hålla på och kommentera anonymt -.-'


Saknar gymnastiken, saknar gymnasterna, saknar tränarna! ♥

/Miccan

Kommentarer
» Tränar Cajsa

Och vi saknar dig! Kom tillbaka snart! <3

2010-03-30 // 16:04:27
» Miccan

Ja det ska jag göra. Kommer på söndag äntligen! :) <3

2010-03-31 // 12:03:36
URL: http://msje.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback