utvecklingssamtal

Godmorgon Godmorgon !
klockan är strax över drag hålet och ska om 5 minuter dra mig iväg till skolan. Idag ska jag träna och ha utvecklingssamtal !!!!!!! AH, juste jävlar jag ska ha utvecklingssamtal. shiet det hade jag glömt bort, hihi.. men det ser bra ut :)
Juste vi har fått en kommentar från en Anonym som skrev att vi var fjortisar på ett inlägg nedan, vilket liv har du egentligen ? och dessutom skicka i Anonym. skicka ditt namn istället och stå för det du tycker, vi bryr oss inte om du kallar oss fjortis. ni får säga vad ni vill, vi bara garvar så att ni vet.
ojoj, nu blev klockan mycket.
tjohejj

Kommentarer
» ebba

hahah anonyma är bara sååå last year ;) att dom aldrig lär sig att dom är töntar ^^

2010-03-16 // 09:16:29
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback