last

Har precis kollat på andra avenyn. Sista avsnittet så jag är jätteledsen!
Men när skolan hade slutat kom hon hem till mej så käka vi och lite så, sen gick vi till bussen. Sen hängde jag med till dansen och bara satt och kolla på. Sen fika vi, alla dansare och tränare. Jättemysigt! Det var ju sista dans-träningen för terminen. Och det känns väldigt sorgligt. Tack för denna termin Amanda ♥
Nu ska jag kolla på Sandhamn. Och sen hoppas på att bli frisk tills imorn, då ska min klass till brandstationen. Vi ska rök-dyka. Då kommer vi få krypa runt i ett rum med rök typ.
P & K / miccan ♥


Haha, förra vintern om jag inte minns fel. Vi stog och sålde kakor till våran Italien-resa.

Kommentarer
» Amanda

Det har varit en underbar termin, ni är bäst och underbarast allihopa!

Vi ses imorgon :D

2010-05-08 // 19:43:47
URL: http://aamandaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback