det spökar i mitt rum :(

ja ni ser rubriken, kan berätta vad som hände idag.
Jag bor i ett eget hur på tomten. så de sitter inte ihop med det vanliga huset men iallafall så hade jag en affisch på min dörr på insidan. och den har suttit där i över ett år. och idag när jag ska gå till skolan så låser jag dörren och går. sen efter skolan när jag kommer hem och låser upp SÅ ÄR DEN BORTA!! och den har inte ramlat ner. jag har letat och jag hittar den inte någonstans! jag snackade med min familj och INGEN har vart där. plus att den försvann under dagen och då var det ingen hemma på hela dagen. 
VART FAN HAR DEN TAGIT VÄGEN?!?!?!?!?

Mikaela

Kommentarer
» foto Bymalla

:O:O

2010-11-20 // 16:40:19
URL: http://bymalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback