:( !!!!!!

FAAAAAN.. hur lyckas jag egentligen? Skulle köra sträckt med 1,5 skruv på trampet med kör sträckt med ½ skruv tror jag (minns inte) och landar rätt på ryggen i trampeten. Det ända jag kommer ihåg är när jag hoppar i trampeten och gör något och sen ser jag hur jag är mitt över trampeten påväg ner mot en krasch. Sen kommer jag bara håg när jag sitter på trampeten med två tränare runt mig och kan verkligen inte andas, och där sitter jag ganska länge. Det tog helt stopp. Så nu har jag sjukt ont i hela ryggen och nacken. Det känns lixom som att varenda liten muskel i hela ryggen ligger i kläm. Och när jag andas djupa andetag gör det ont i hela ryggen och revbenen.

nu ska jag sova och vila ryggen.
Puss Miccan


haha, någon dag när jag hade vart ute i det (o)härliga vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback