tjocka ord.

fysatan vad det snöra ute och fysatan vad bussarna kommer komma sent och fysatan vad jag kommer stå och frysa. Ordet fysatan säger jag också stup i kvarten så många gånger som Moa säger åh,herreminskapare.
Kom hem från skolan för 1 timme sedan och tvingade min lillasyster att göra varm choklad och det gjorde hon.
Resultatet på mitt matteprov var asbra. Jag känner att skolan går kanon och allt flyter på som det ska nu för tiden.
Och tävling snart också, kan det bli bättre!
Med detta posetiva och fysatan inlägget säger jag hejhopp.
-jennifer

Bilden är tagen av mig, och jag är rätt stolt över den. ingen redigering på den heller.

copyright var det här.


Kommentarer
» i s a b e l l - fotografering

sv: det är mitt rumt! :D<3333

2010-11-09 // 16:31:37
URL: http://isabellpeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback