DUBBELSALTO! HUR GRYM?

Jag är GAL1 ledsen för att jag inte har bloggat. Filmkvällen var jätte mysig med mycket skratt med dem där brudarna! När jag kom hem från norrtälje åkte jag och min mamma in till täby och shoppade en del, de var jätte mysigt också att bara vara med mamma själv, skönt utan småsystrar. Eftersom vi ändå var i Täby så åkte jag direkt till täby träningen där vi skuvade och voltade en jävla massor!
DUBBELSALTO PÅ MIG DÄR! WOHO, ÄR MAN INTE BRA ELLER?! DET VAR SKITKUL!
idag ska jag träna joss och mina småttingar! LIIKE!
Puss, update under dagen!
Täby träningen:
Jag i svampbob tröja och Miccan i blå tröja


Kommentarer
» LINNEA !!!!

hahahahh gillar inte storesystrar heller !! men dom kan ju va snälla ibland!!!!! :)

2010-10-03 // 12:47:34
» Isabella-fotobloggen

grym du är ,vilken förening tävlar di i? å vilken nivå!?

kram

ps.assnygg dubbelsalto

2011-06-16 // 14:09:53
URL: http://ihmk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback