1,2,3 & 4

Jag är sääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääämst på att blogga. jag förstår inte, har ingen ork. Har inget roligt att skriva om + att jag har en webbcam som inte fungerar, eller den fungerar men den suger. Men jag har i alla fall fixat det problemet, så får en på söndag, yeyeyey.
Föröverigt 1: letar jag & olivia som en tok efter "never say never" biobiljetter, men hittar inga. helvete.
Föröverigt 2: så samlar jag pengar, får inte slösa en ändå krona på några månder. Jag ska ha "detdär"
Föröverigt 3: Så har vi två överraskningar på gympan nästa vecka, jag är suuuper nervöööös. GILLAS.
Föröverigt 4: Så tävlar RM-Laget imorgon, på RM1! LYCKA TILL. Ta hem det här, och visa vilka ngf är.
Klicka på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback