NP & kvällen..

Kom precis hem från skolan. Har haft engelska prov hela dagen. Både hör&läsförståelse. Fyfan vad svårt det var. En av de svåraste saker jag gjort i mitt liv... Sen hade jag bara idrott och sen sluta vi. 
Nu ska jag städa mitt rum. Det ser förjävligt ut. Tiny kommer förhoppningsvis hit ikväll. Vi tänkte titta på film och äta en massa godis! 
Ska ju vara i Norrtälje vid 17.30 för våran gympagrupp ska få någon överraskning typ. Mys. Sen efter det åker jag till skutan och möter alla där. 

Igår så var jag med Musse också. Haha, de var kul de :D Han bara dök upp och de var ju bra när jag hade så tråkigt och var sjuk. Men idag mår jag bättre! När jag vaknade så gick jag upp och duscha så jag kände mig piggare genast! Höll på att somna flera gånger på nationellaprovet också.. illa. 

/miccan 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback