26 januari 2011

Igår kom mina kamerasaker som mamma hade klickat hem!
1 uvfilter och 1 close up + 10, i like it! Och imorse köpte jag *piiiiiip* till kameran, woho!
Hoppas den kommer snart alltså, jag älskar verkligen och köpa kamera saker, det är typ det bästa som finns.


26 januari är det idag och betyder att det är 23 dagar kvar tills jag sitter på stranden och solar järnet! Det är det ända jag faktiskt tänker på, jag bryr mig om inget annat. malaysia,malaysia,thailand,thailand är det ända i mitt huvud! Skolan idag var som vanligt, jag började faktiskt på min saga. High five för mig, den ska vara inlämnad imorgon, ingen high five för mig :(     

jag ska försöka blogga mer, men jag har ingen inspiration alls tyvärr. By the way, så kommer besteven hem imorgon! 

/ jennifer                                     


Bara för att donken är våran grej..                                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback