fredag!!

Shit vad trött man är så tidigt på kvällen/natten när man har gått upp sjukt tidigt en vecka. Så det ska bli så grymt skönt att det är helg nu. Idag har jag vart i skolan. 8b var i Stockholm så jag blev lite ledsen. Haha. Nej men då blev man ju mobbad. Aja, sen efter skolan så mötte jag upp Kajsa och vi drog in till Norrtälje. Vi köpte massa godis på coop och satt och käka de där och var med Rasmus och typ satt på donken. Mycket trevligt som vanligt med den bruden.

Efter det tog vi bussen till Skutan och var där med en massa. Och där hände det maaaaaassor som jag inte tänker berätta. Sen åkte vi med David, Cissi och Matte till Norrtälje. Först tanka vi sen åkte vi runt lite i den lilla staden. Så nu är jag sjukt trött efter en lång dag. Det blir nog sängen tidigt idag hoppas jag på.

/Miccan

Fan vad jag minns den här dagen/dagarna. De gör antagligen Jennifer också! ;)

Kommentarer
» Jennifer

det är klart jag gör :P <3

2011-01-15 // 16:59:43
URL: http://msje.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback