Redan?...

Har redan börjat kika ut tunna lätta kläder inför semestern från H&M, höhö! Det har gått 4 timmar sen vi fick reda på det och jag har redan börjat kika efter kläder och ska slänga ihop min packlista! Det hemska som jag kom på nu var att vi kommer sitta på det sista flyget i 12 timmar tror jag!Hoppas jag sover typ hela resan då!
Haha förlåt om jag skriver om detta nu, men jag är så grymt gal1 uppspelt inför det där så jag dööör!
och den andra hemska saken är att jag måste plugga igen dem 6 dagarna jag missar, hemskt!

Imorgon ska jag jobba, och efter det ska jag och mamma förhoppningsvis gymma! Vi ska vara fett snygga på stranden i februari, så mamma fick lite press på sig nu!
Nej föresten börjar neräkningen imorgon, den där som jag visade på bloggen, har som sagt printat ut 3 stycken som jag snart ska hänga upp i huset, det är najs!
nej sov så gott nu!
/ Jen


Kommentarer
» Olivia <3

Älskar dig underbara Jennifer <3

Juste, vill du ha lite musik till din ipod innan du åker ? <3 Pussssss !

2011-01-16 // 10:57:21
URL: http://ovl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback