allt i ett

Bloggade imorse men då var det nått fel på blogg.se så kunde inte publicera. Men nu har ni mig här. 
Asså det var nog länge sen jag gjorde såhär mycket på en och samma dag. Men jag har haft skit kul! Har vart alla människor i hela Bergshamra känns det som. 
Jag vaknade och gick direkt till Steffi och var där med henne, Borak och Rappe. Sen kom Hannes och Olivia också. Sen Kajsa. Sen Fille, Matte och Emil. Och sen gick jag och mötte Wille. Så var jag med honom och så träffa vi Jimmy så var vi med han. Sen åkte vi till pizzerian och var med alla människor jag vart med innan där. Och sen så åker jag, Wille, Jimmy, Alice, Joseph bil typ överallt och möter upp Jimmy och Matilda. Och så gjorde vi massa. Sen åkte vi till skutan och var med alla där. 
Haha, och emellan allt så gjorde jag massa saker som jag inte pallar berätta. Haha tummen upp för denhär dagen! 

:D /Miccan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback