born this way

Allt är uppåner.

Men på onsdag ska jag vara med Kajsa. Så det känns skönt. Vi hinner inte träffas lika ofta längre, och det känns verkligen piss. På onsdag har vi iallafall bokat in varandra! JAG ÄLSKAR DIG VERKLIGEN! 

Nu sitter jag iallafall här i min nya säng. Den är så skön så att jag försov mig imorse. Höhö, ouuups ;) 
Efter skolan gick jag till eftis en stund och sen var jag ett tag med Jennifer och Fredrik hemma hos mig. Och sen dess har jag bara fixat i mitt rum. Väntar på att mamma ska komma hem så vi kan skruva upp barbordet och så kommer hon hem med nya stolar till de också. Grymt. 
Sen så ska jag förhoppningsvis träffa Wille ikväll också. Har inte träffat han sen i torsdags så det är katastrof! Så hoppas på att träffa honom. 

/MICCAN


ääääääääääääääälskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback