flickorflickorflickor...

Jag är så trött på alla tjejer som står framför spegel och klagar på det dem ser framför sig.
Hur fula deras hår ser ut, hur tjocka dem är, vilka fula kläder dem har, hur deras kropp ser ut, alla deras finnar.
Dem är inte nöjda med någonting på deras kropp, det är ju förfan pinsamt?
Jag hör varje dag exakt varje dag minst 3 tjejer säga så, när dem ställer sig framför spegeln och börjar klaga och klaga och klaga, det tar aldrig stopp!
Det ända dem vill höra är hur vi andra tjejer ska säga hur underbart fina och snygga dem är. ´
Visst jag har också klagat på mig själv, men jag undrar varför jag gjorde det?
Jag måste ha haft 0 i självförtroende i alla fall, flickorna som ställer sig framför spegeln varje dag måste ju inte ha något självförtroende alls, det måste vara jätte jobbigt att änns möte en egen blick i spegeln.
Alla har något speciellt, även fast dem inte tror det så har dem det. Istället för att ställa sig och klaga varje dag på sig själv som måste vara oerhört jobbigt att få äta upp all den skit man spottar ut, ställ er och hitta något posetivt. Bara något litet, kan vara vad som helst. Bara någonting. För det är skitjobbigt att sitta och höra på hur dåligt självförtroende ni har + att bara höra allt negativt hela tiden.
Ni är speciella!  Var nöjda med det ni har, för ni kan ändå inte ändra på det.

// Jennifer


Kommentarer
» F

Åååååå fina du vilket bra inlägg! Mna ska vara nöjd med vem man är!

Du är så jävla smart sötisen <3333

2011-03-16 // 18:26:34
URL: http://powerfriday.blogg.se/
» F

Inte jag heller!!

2011-03-16 // 20:35:06
URL: http://powerfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback