Halihallå.

Halihalå i lingonskogen.
Nyligen hemkommen från skolan, sista dagen på levalivet kursen, too bad! tror jag var den ända i hela klassen som tyckte det var kul! haha, men jag är annorlunda.
Städade mitt rum alldeles snyss, fast det kommer väll vara lika stökigt ikväll när jag kommit hem från träningen som det var innan. Jag kan verkligen inte hålla rent, det går inte. Helt otroligt.

imorgon är det värsta chilldagen i skolan, ska ha dogdeboll mer än halva dagen. Jag ska äga skiten ur alla som tror att jag är så jävla ogrym på dogdeboll, emil ville inte vara i mitt lag för att han tyckte jag var dålig.
jag ska visa dej emil att du kommer att ångra dej.

Snart Lördag BTW :D

/ ove sundberg

*hitta igen bild*


Kommentarer
» LuSy

fin blogg :)

2011-03-24 // 20:12:01
URL: http://lusys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback