IKEA

Har för någon halvtimma sen skruvat klart sängen och nu är den på plats med nya lakan, kuddar och sånt! Har vart på Ikea hela dagen och är helt slut. Köpte en ny stooor säng, barbord (ska köpa stolar till också), lakan, kuddar, och lite andra småprylar. Sen när jag kom hem hade jag en sån jävla huvudvärk så det blev ingen träning för min del. Nu är det iallafall lite bättre. Så jag och mamma har möblerat om och skruvat och fixat. Men det är långt ifrån klart så vi ska fortsätta imorngon.

Har ni sett texten under Jennifer skrev till mig? Fick ju tårar i ögonen! En sån jävla grym bästavän jag har! Jag älskar dig Jennifer ♥

Natti, /miccan 

haha, så söt! vilket minne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback