Jennifer, det här är inte okej!

Jag är hemma, så jävla kallt att jag håller på att gå och gräva ner mig! Från att ha suttit i 50 graders sol varje dag i mer än 2 veckors tid och komma hem hit? Det borde vara olagligt, igentligen!
Har totalt vänt på dygnet också, gick upp kvart över 4 och har suttit vid datan sen dess, packat upp har jag också! Jag är färdig för en tröttsam tråkig och omogen skoldag idag, efter skolan hänger älskling med hem! Hon kommer nog och sitta och kolla igenom mina tusenbilder, haha!  Påtal om bilder så kommer dem komma upp när jag har tid för det, ville bara säga det! På Fb kommer det annars komma upp snart tror jag!
Nej nu ska jag soooooova! Fast det får jag inte.
Hejsvejs - Jennifer


sååå fiiin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback