mimmi pigg!

Tjoho!
Jävlar vad trött jag var imorse. Men kom upp till slut och gick till skolan. Haha, kul hade jag iallfall. Tim är en rolig grabb! Länge sen jag skratta så mycket. Sen efter skolan stanna jag kvar i studiegården och gjorde klart min kemi uppgift som skulle varit klar i januari. Ni kanske tycker jag är dålig, men jag är förjävla stolt att den blev klar! Bettan kommer vara glad imorn!

Efter det var jag på skutan med Emil, Rappe och Wille. Underbart att träffa Wille. Han var ju borta hela helgen. Sen har jag bara vart hemma och tittat på "varning för barn". Haha, fan vad jag skratta! Jag älskar verkligen det! 

Nu så funderar jag på att sova tidigt ikväll. Typ halv elva. Tror ni jag klarar det? Inte jag. Menmen, det är ju värt ett försök. 
/miccan 


haha, ni gillar min sjal på huvudet? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback