tror jag har fått ett liv.

Chaaaa! Börjar tro att jag har fått ett liv. Har inte hunnit med datan och bloggen ett dugg.

Vi kan ju börja med söndagen. Då var jag med Wille & Vickis. Vi åkte till Åkersberga och hämta en nyckel och käka pizza. Sen vidare till Mörby och hämta en till nyckel. Sen hem och byta om och gå mot träning. Efter den kom Wille hit och sov här. 
Sen igår (måndag) så var jag i skolan. Efter det så gick jag till eftis och sen till skutan. Sen hem och så kom Rappe och Wille. Senare Anden också. Sen gick alla hem utom Wille som sov här inatt igen. 
Och idag har jag vart i skolan och sen efter skolan åkte jag med hem till Jennifer. Så skönt att ha bruttan här hemma! Fick ett fint armband och solglasögon av henne. Så fint sötnos! Lägger upp bild när jag har tid. Men sen så åkte vi till träningen. Kan ju inte påstå att det gick bra. För jag landade på nacken så nu har jag sjukt ont! Har ju haft ont sen i December då jag gjorde illa mig. Sen kom jag hem och duscha och har vart med Wille. Men nu åkte han hem precis. 

Och nu behöver jag min sömn! Så godnatt folket! /Miccan



Kommentarer
» PlanetaryGO!- Malmös fotoblogg

Har du någon fin bild du är extra stolt över?

Isåfall får du gärna delta i min tävling Veckans Bild!

Temat på denna omgången är: Svart & Vitt

Läs reglerna och anmäl dig :D

2011-03-09 // 07:37:29
URL: http://planetarygo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback