da day

Hejhopp!
Gick till skolan idag. Hostan var kvar men jag kände mej ganska frisk efter en lång morgondusch. Vi gjorde kanelbullar på hemkunskapen. Jag var med Max och Jimmy och bullarna vart urgoda! Men när jag kom hem från skolan kände jag mej genast sjukare igen. Skulle egentligen vart med Martin. Bajs också. Så jag har väl legat framför teven och städat mitt rum. Ingen träning blev det såklart inte heller. Och det blir det inte imorn heller skulle jag tro. Fan vad irreterad jag blir på hostan nu också! Gör as ont att hosta. Måste nog ta lite kuckelimuckmedicin.
inga pussar från sjuklingen /miccan


Här har vi Frank, våran kameleont som dog för ca 1 år sedan. R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback