28 januari 2010

Hellooo!
har precis duschat. Träningen gick ganska bra. Men idag har jag vart i skolan, haft SO-prov, de gick skit bra. Men vet inte resultatet än. Men alla rätt skulle jag tro ;) Sen fick jag reda på vad jag hade på lästestet på en bok som jag inte änns har läst. Haha. 16/44 ahhaha ! mobba inte, jag fick iallafall G. Men efter skolan åkte jag till optikern. Jag schelar (STAVNING?!?!?!??!). När jag läser tillexempel ser jag dubbelt av allt om jag inte anstränger ögon jätte mycket. Och när jag anstränger ögonen får jag ont i huvudet. Så ska åka till danderyd och göra någonting. Nu ska jag kolla på gårdagens avsnitt av "Andra Avenyn" som jag missade..
Puss & Godnatt :) / Miccan ♥


Saknar Sälen grymt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback