Rullandes ner för backen och en skit rolig åktur

Hemma från en skita rolig skidåkning.. Början gick HAHAHAHAHAH !! Jag och Ebba åkte baklänges ner för backen och ramlar, lyckat. Sen på slutet var jag skita bra, jag åkte själv och fort. I början ångrade jag mej och frågade´mig själv vad jag hade gett mig in på ? Men jag ångrar inte än enda jävla rolig stund. Tack Ebba, olivia och Helena och Örjan för att ni orkade med mitg och mitt klumpiga jag .. :P Längtar redan till onsdag och hoppas jag får åka innan också, imorgon blir shoppa i Täby, roooooooooooligt. SES ! Grattis till Alice som har fått hundvalpar, misstålka inte !!
Over and out skidåkaren nr 2 !


Kemi lek :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback