vilken jävla dag..

Hej på er!
Ja, rubriken säger allt. Jag vaknade i prästgården, spruta grädde på mina kära vänner som låg och sov. Sen fick dem den dåliga idén att göra tillbax. Så fick gå runt och lukta spya hela dagen. För visp grädden i håret lukta illa som fan. Men sen så var vi på gudstjänst. Skit tråkigt. Jag somna till några gånger. Sen vart de hem och vända i dörren för att åka på träning. Vi hade extra tidig träning idag, men de visste inte jag. Så jag kom försent. Sen direkt efter träningen så hamnade jag sovandes på soffan i två timmar. Jag var skit trött. Sen vart de vakna och käka middag. pappa hade gjort lasagne, skit gott. Sen blev det dusch, blåsningen, och nu sitter jag här. Det var min dag det. Hoppas ni hade en bra dag iallafall.
looove / Miccan ♥



Juste, kommer få jävligt mycket problem imorn i skolan. När lärarna märker att jag inte gjort en enda läxa jag skulle gjort uppe i Sälen .. oops :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback