fett gla..

!
PEACE !!!!!!!!!!!!
woho, jag ska klippa mig snart ! Min fina granne Denise ska klippa mig.. Jag ska klippa ny frisyr, det är fett scary. haha. men jag är modig nog att jag vågart. Jag lägger ut sen hur det blev.
jag är fett gla, för jag ska klippa mig, det är sjukt kul! hejhopp! mohoho, jag är cp.
-
Jobbade idag från 11-15 sen kom mamma och hämtade mig sen drog vi in till Norrtälje och shoppade till Karlskrona.
Det blev en ny resväska, ett linne, 2 t-shirt's, Boken " Så långe vi Båda andas " och en kalender !
Det  var det jag shoppade idag, jag kanske tar en tripp till innan vi drar på Lördag.
Planerar lite med josefin om hur vi ska göra med våran grupp vi ska ha i höst, jag är verkligen spänd för det.
Men tänkte kolla lite annat nu, puss Jennifer.

Kommentarer
» Caroline

Roligt med ny frisyr, hur ska du klippa? Ska också klippa mig, imorgon faktiskt :)

2010-07-28 // 21:47:24
URL: http://holmbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback