7 Juli, 10 dagar till min födelsedag!

Hej! Nu funkar det att ladda upp bilder så det firade jag med att visa er 4 sjukt snygga bilder på mej och Räkan!

Kolla på klockan nyss och såg att den var 14.00 ,jag tänke va ? för jag trodde det var kväll, HAHA ! Fail på mej. Snacka med mamma nyss och hon kommer hem snart och då kan hon skjutsa mej till Nicole, Underbart! Saknar bruden så in i helvete. Hon är på hennes landställe ganska nära här. Men vi får se när jag kommer hem igen. Det brukar inte bli som man tänkt sej. Men jag har packat allt nu och sitter och dricker Fanta Tropic och dunker musik, yeah! 

Designen är uppe nu också. Jennifer har gjort headern och jag har gjort resten. Vad säger ni? 

Kanske kommer upp ett till inlägg innan jag åker. Men om inte, puss miccan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback