5 mars 10

Hej !
nu fick jag spratt i fingrarna och ville skriva lite, det är härligt faktiskt. Och på söndag fyller bloggen 2 månader tror jag eller kanske 3.. aja miccan håller koll på det där, men det firar vi med en ..... daah. Miccan och jag har bestämt oss för att se Alice I underlandet kanske kan bli ett avslut på ett bra sportlov kanske ?! men i variefall så måste jag äta frukost snart jag är riktigt sugen på paprika, jag tror jag svimmar vilken sekund som helst, det brukar bli så ;)
Kameran åker med hem till Malla, najsbajs. nej nu måste jag ta mig an och äta frukost !
Jennifer





Kommentarer
» kajsa eggström xd

den filmen var okej bara så du vt :D

asso den var bra, men fett mysko :S<333

2010-03-05 // 16:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback