sista dagen i Mars

Japp, är tillbaka från en träning med alla underbara ♥ Träningen var faktiskt riktigt kul, allt flöt på bra, så träningen gick väldigt fort. Vi har ändrat några varv tills Tullinge och det kändes behövligt ! (: Hoppas vi tar den här tävlingen nu ! Sitter och nördar mig framför min och Moas facebook, kör våra spel lite granna.

Idag hade vi två prov i skolan, jag skrev allting på båda proven och det kändes helt ok.. Men det roliga är att förunt i sexan när vi hade prov tyckte jag det var hemskt, jag började alltid nästan gråta inför dem och var orolig dagen innan men nu har det vänt, jag tycker verkligen det är kul att visa att jag har jobbat och visar för dem att jag kan det dem har lärt mig, så ja helt enkelt så gillar jag prov.

Mamma och jag ska åka in och köpa ett par Converse till mig, våren är ju påväg nu så det är lika bra. Ska börja använda mina snygga Raise Marin som jag fick förut. Dem är riktigt snygga. Ett par vårskor.

Puss Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback