Lite... pist off?

Här sitter jag! Jennifer Charlotte Eriksson och kollar lite på bilder som jag och moa tagit i helgen!  Hade i allla fall en grym helg, jag älskar dig! Bilder kommer troligtvis om jag orkar...
Moa, tack för allt du gör!


Läs inte om du inte vill läsa ett negativt stycke..

Är så jävla pist off på allting, helvete. Du pratar ju inte änns med mig längre, vad är det liksom? På en vecka förändrades allt och du blev en helt annan person, att ha försökt att göra allt så känns det som att jag inte duger längre, vad fan ska jag ta mig till? 
Höll fan på att bryta ihop idag i skolan, jag orkar inte mer!
så jävla ledsen, får se hur mycket uppdatering det blir...

/ JENNIFER


Kommentarer
» moa

du är underbar. jag förstår hur du känner, men jag vet att du kan. ag finns för dig jentulus, i love you verry muchoooooo !! <3

2011-02-07 // 17:13:11
URL: http://mtphoto.blogg.se/
» Kajsa

:( <3333

Jennifer jag älskar dig <3

2011-02-07 // 17:43:42
URL: http://liitefinare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback