MIKAELA!

1 universum, 8 planeter, 204 länder, 809 öar, 7 hav, 6,6 miljarder människor och jag träffade dig av dom. Det är helt jävla fucking amazing att just jag har fått träffa dig babe. Det är inte många som har den turen men just jag, lilla jag träffade fina mikaela.  Alla dessa år som jag har känt dig har gått så grymt snabbt. Jag kom ihåg första gången jag såg dig, jag var typ 6-7 år, och jag tyckte du var helt galen, jag tyckte du läskig och jag vågade inte prata med dig. Du var inte som alla andra på ett bra sätt. Och så fick jag den chansen att få vara med dig, min stora idol. Det finns ingen lyckligare. Alla minuter jag ser,är,hör med dig tar jag vara på och sparar dem. Du är en äkta vän man kan snacka med om allt precis allt. Tur att jag har dig säger jag bara. Har jag dig har jag allt liksom så har det alltid varit. Många år,dagar,månader,veckor,helger har spenderats med dig och jag ångrar inte någonting.
Vi har garvat åt precis det mesta vi gjort till och med när man inte får, och det är det som "kännetecknar" oss. Jag tror hela norrtälje vet vilka vi är rent utsagt. Roslagens stoltheter. Jag är stolt riktigt jävla stolt att jag har dig gumman. Jag hoppas du vet hur jävla mycket du betyder för mig! En perfekt syster. 
JAG ÄLSKAR DIG MIKAELA SJÖMAN! DU ÄR BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback