Ska? Ska inte?

Ska man göra verkligen göra allt för andra? Tror ni att dem blir lyckligare då? Det finns en kille som säger till mig varje dag att han hoppas att jag dör och liknande. Ska jag göra de då? Dö. Tror ni att han och andra skulle bli lyckligare då? Och må bra av det? 
För jag mår ju inte bra av att folk säger så till mig. Men de verkar ju kännas bra för dem som säger de. Jag orkar inte. Jag får höra det varje dag. "Stick härifrån, ingen vill ha dig här", "Hoppas du ramlar och dör", "Kan inte du bara försvinna härifrån", "Om hon ska vara där kan ju inte jag vara med..", "Ditt missfoster", "Du är så jävla ful", ska jag verkligen behöva ta upp allt? Och det får jag höra av de som stog mig närmast. 



/miccan



Kommentarer
» Jennifer

Lyssna inte på dem! Du är värd mer än så!

2011-03-30 // 08:41:57
URL: http://msje.webblogg.se/
» jenny

Du är bättre än så. Upp med fingret och vänd dom ryggen bara! :)

2011-03-30 // 21:10:06
URL: http://jennysehlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback