Only girl in the world

Asså varje gång jag hör denhär låten:

Tänker jag bara på honom:
Haha suck! 

Goddag föresten! ;) /Mikaela

Jykki

hallåja!
haft en trevlig dag? inte jag! haha eller jag har inte gjort något speciellt. men jag har en trevlig kväll framför mig :D jag, martin, andreas, jossan håller på och planerar att vi ska hitta på något. tummen upp!
btw så får jag ADHD på min data.. fattar ju inte änns hur man laddar ner msn. blåst? ja!!
vi hörs senare / Mikaela


Jykken och jag :)


som pricken över i.

hej sötnosar! Jag slänger i mig en tallrik nudlar och ett glas mjölk nu för att nu blev det brottom. Min granne ska skjutsa mig till träningen för pappa sitter fast ute på havet. Härligt. Om mamma hade varit här nu hade det löst sig.
Jag saknar faktiskt min mamma, hon är uppe i Dalarna med några tjejkompisar. Får träffa henne ikväll, men vi hörs efter mina träningar.
tjolahopp! :D


fina vän, jag älskar dig!

fina vän, jag älskar dig!


söndag

hej på er där ute :D
just nu händer ingenting. Men det är fett bra att man ska ställa tillbaka klockan en timma idag! Man sparar ju en timma och det är grymt. Och jag sov 12 timmar inatt och det gillas också. Fast jag vakna klockan fyra och det var sjukt varmt och jag var sjukt förstig så gick in i huset och sov på soffan. Men det blir ingen träning för mig idag heller..! Men idag ska jag göra absolut ingenting fram tills ikväll då ska jag träffa Martin. och det gillas mest av allt! En till grej jag gillar är att min data har kommit hem. Woho, lagad!! äntligen. Men nu håller vi på och sparar allt jag har på datan på en annan grej. vet inte vad de heter. så jag kommer inte åt några bilder eller något just nu. men att min älskade data är hemma är huvudsaken :D
Puss Miccan ♥


fru sjuk

tjululu!
har vart med kajsa nu på kvällen. skoj som vanligt! men nu mår jag inte alls bra. så ska sova nu och bli frisk till imorn. för då ska jag vara med älskling. har fan lust att skära av huvudet på mig just nu. har så jävla ont i huvudet, är förkyld som fan, ont i halsen och lock för öronen som inte går bort! GODNATT!  /miccan


Pizza

H e e e e e e e e j ! ! ! !
Sitter ny duschad och väntar på Kajsa. Vi ska dra ner till pizzan och käka. Fett med gott!
Hade det as kul igår! det var hur mysigt som helst och det måste göras om! :D
Men idag blir det ingen träning för mig eftersom jag har ont i halsen och är förkyld. Jobbigt som fan!!
// M I K A E L A !


one night.

Hejhejhejoch ett yterligare hej.
Kom hem för en halvtimme sen från Olivia & Kajsa.l, det var så grymt jävla roligt och mysigt! Vi pratade en jävla massa, körde sanning eller konka, vattenpoker och sen frågade vi ut Kajsa.l! Vi pratade som sagt en jävla massa om allt möjligt, det var så jävla mys. Som sagt var vi uppe till 4-04.30 någon gång, detta måstes göra om.
Ni som inte kom dit, ni missade något! haha. Ska bege mig på träning snart i Täby! Så hare, vi hörs!
lots of love, jentan.



mys med snyggwö!

tjobree. Sitter hemmos mickis nu, vi dricker the och äter en munk och småpratar lite.
Såg i alla fall att vi var 14 mest kommenterade bloggen idag, tänk den 14 bästa på hela blogg.se, det är fettballt.
Jag och Miccan handlade en sak på ica som vi ska göra ordning till ikväll. Sen ska vi fixa oss och dra på tjejmiddag med finaste tjejerna. Men vi hörs under kvällen.
puss, MSJE


WOOOHO, GRYMT!


nummer 14 på blogg.se´s mest kommenterade lista ! MOHAHA!

GRYMT GRYMT !! :D haha vet inte vart alla kommentarer kom ifrån! men vi är bäst så ja :D


GRATTIS LISA !!



Lisa och jag på bild!
Grattis på födelsedagen gumman! Synd bara att jag inte kunde komma till skolan och gratta dig. Men så är det när man är sjuk. Det får bli en annan dag. Men hare bäst !! :D ♥ /miccan

only girl




Rihanna - Only Girl


Mikaela


SJUK :(:(:(:(

DET VÄRSTA KAN HA INTRÄFFAT, och ja ni ser rubriken! jag är sjuk! har galet ont i halsen. men jag ska fan bli frisk till ikväll för då ska jag på tjejmiddag.

nu ska jag dricka te. även fast jag hatar det mest av allt..
/mikaela


love.

du är otroligt underbar, otroligt fin. Det värsta är att jag vet att jag inte kommer vara din. Jag vill vara din i alla lägen. Jag vill,jag kan, jag vågar. Jag kan kämpa, och tro jag gör´t.
Bara du,Just du,dududu.
jag blir ett psykfall snart, jag vet inte om jag klarare.
Vi delade på ordet kärlek, jag tog kär du tog lek.

Jennifer

donken!

heeeej :D
träningen idag gick bra. Bra de! nyss duschat och så. Är hungrig så ringde pappa i nöd så han ska köpa hem donken till mig :D bästa pappa ! ska nog ringa han igen nu och fråga var han tog vägen. jag är faktiskt hungrig ju! föresten har jag fett ont i halsen! fan.. hade det på träningen också, men jag träna i smyg! schhh...
jag vill bara att det ska bli fredag nu! en skoldag sen lov! fyfan vad skönt. jag är så sjukt taggad för lov! grymt :)

Livet är på topp!

/miccan


donken.

jag är fett hungrig, stackars mig. Men vet ni vad, när jag sa dte till miccan vet ni vad hon sa då ?
Miccan- jag ska få donken. Då blev jag riktigt ledsen i ögat, jag vill också ha donken vilken pappa hon har.
tänk om donken hade hemleverans, det skulle ju vara toppen! Fast då skulle vi vara jävligt feta, men tänk hur gått!?
Donken är nog en av mina favoriträtter, jag blir så glad när jag ska åka dit liksom, nästan lika glad som ett barn på julafton, såå glad blir jag. Jag får väll gå och trycka i mig en macka och låtsas som det är ett 6-pack chicken bits och pommes frites.
buhuhu, livet är orättvist.
jennifer

p.s träningen var najs.



Martin ♥

I mina ögon kan ingen ta ifrån mig att du är vackrast,
vissa säger att "det finns ingen vackrare än du",
jag tycker inte ens det finns en enda vacker människa än du,
du är han, mitt nummer ett, mitt allt för mig. Mina ögon räcker bara till för dig!




/miccan

16.02

holamanepolala.
wtf?, kollade igenom inlägg från Januari hahaha, riktigt kul alltså! Det ända vi bloggade om var hur mycket vi älskade varandra typ. Men det gillas alltså!
Jag ska tagga för träningen som börjar 6 så ingen bloggning under den perioden typ.
Naej, nu ska jag fixa mig.
plossösösösösös, jenfan.





@skolan -SO-

Hejhopp!
har so, men jobbar med en grej i svenskan. Tangentbordet pådenhär datan är helt sajko så det är skit svårt att skriva på det. men självklart allt för er kära bloggläsare! ;)
Måste bara säga attt jag och Matilda var skit grymma på engelskan idag! applåder till oss! :D *applåderar*
Ja, vad händer idag då? jo träning såklart. tävlingsträning och that´s najs!
nu ska jag skriva vidare på svenska grejen.
Lots of love Miccan


Gammal men skit heta! höhöhö..


hej.hejdå.

Godmorgon alla! Jag är trött, ska te skolan snart oxå.
puss och kram, jennifer'


godnatt..

.. eller inte än men endå.
sitter och gör: INGET! haha men kom nyligen hem från skutan. så har tagit bort smink och sånt. så nu sitter jag här i mina glajjer och försöker töja ut örat. haha, i smyg så säg inget till mamma. nerrå, men jag hitta lite uttöjningssmycken i mitt rum. mohaha. men ska ta ut de nu och göra de en annan dag. men nu ska jag vara social med dem som skriver.
/miccan


ser jag smart ut , eller? ;)


PHOTO


Jag och moa / Nikon D5000 / svartvitt




























Olivia / Canon Eos 550D / coulor
































Me and just me / Canon Eos 550D/ Coulor


sagolika moa/ Canon Eos 550D / så jääääävla fin!


Jag och min älskoooooooo! favorite in my heart!




copyright på alla av dem!

Kristen eller va ?

Häääääääi bitches!  jag är hemma från konfan som för tillfälet inte är ett dug kul, jag tycker bara det är läskigt! Det händer så jävla skuma grejer. Jag känner mig inte alls religös, ( inte för att jag vet vad det betyder ) men det lät som ett bra ord alltså! kristen är jag inte heller för den delen men jag firar alla desse kristna högtider men jag har nollkoll, så jag så ser mitt framtida liv ut. Kristen singel nunna helt enkelt, det låter väll najs? ja visst gör det.
Eller så får jag bara vänta på att prinsen kommer. Mycket text nu, men det känns bra alltså.

i mina öron just nu ; Daniel Adams-Ray Dum av dig.


så jävla fin i sina glasögon, stolt bästavän!

It's a little bit funny

18.30, nu ska jag till skutan med kajsa!
vi hörs förmodligen när jag kommer hem. 'Miccan


glasögonorm.. höhö!






från och med nu när jag läser, skriver och sitter vid datan! /miccan


@skolan

hallå på er!
Har so tror jag men jobbar med en svenska grej som ska vara klar på fredag. men nu har vi tydligen slutat så tack och hej! :D / mikaela


Tidsinställtinlägg




couse you are amazing
just the way you are.

Jag måste släppa dig.
/Jennifer



glasögonorm?

godmorgon bloggen!
just nu är jag hos optikern i danderyd. önska mig lycka till så hörs vi sen.
/miccan


wednesday (?)

Hei, jag är färdig för avfärd till skolan. Eller jag måste hitta ett par nya strumpor först och det kommer ta ett tag. BORING! På tal om boring är det konfa idag, det suger hästballe. Efter det ska jag göra en hemlig sak. Sen så kan jag lägga in bilder här, jag har ju fotat en hel del hörrni sen jag inte bloggat. Så ja, that will be great.
Lots of cupcakes, hoho! Jeja.


Tidsinställtinlägg by jejja.

Nu när du läser detta så ligger jag redan i sängen. Jag testar den nya funktionen blogg.se har införskaffat alltså Tidsiställdainlägg, det är ju skitbra! Om båda jag och miccan ska någonstans och inte har tillgång te internet.
Därför kör vi en provomgång nu. Så godnatt bloggen, sista inlägget från jejja nu.
sleep tight!


höhöh

haaaaallå där.
har precis käkat, duschat, bytt om och allt man gör innan man ska sova. har tränat idag och det gick väl inte som jag hade tänkt men det får duga. inte så mycket mer har hänt idag. måste sova tidigt för ska upp tidigt till optikern i danderyd imorn.
love miccan


Tisdagskväll



2009, i miss.

Tjabatjenahalo!
Har ni saknat oss? Det märks på statestiken, den är påväg upp mot stjärnorna kan man säga, statestiken har verkligen legat på topp i flera månader. I love that.
Träningen då, den gick åt skogen men jag gjorde några bra varv. Vi är lite ofokuserade tycker jag, eller jag kanske är det då. skärp dig nu jennifer. okejdå,förlåt mig.
slutar detta inlägg med min egna konversation med mig själv.
looooove jentao!

15.35 bloggen!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey, hemkommen från skolan. Matteprovet gick suveränt! Nu är det bara svåra delen som görs imorgon. Träning ikväll så jag har längtat alltså. Ikväll ska det maxas tjejer tycker jag.
Tävling snart också i järfälla så nu måste jag fokusera sådär lagom mycket. aja, ska gå. Uppdaterar senare.
Pussokram


tjäääääääänna bloggen!

saknat mig? jag har saknat er iallafall!
just nu är jag i skolan och har idrott. Vi skriver hälsoarbeten och det great!
Efter skolan kanske jag ska vara med jennifer innan träningen. men vi får se.
inte mycket mer händer idag utom en jävla massa lektioner. men vi hörs senare!
/miccan


here we go again.

vad fan har vi gjort med dig älskling? Förlåtförlåtförlåt.. vi gör inte om det, vi lovar. Ny bloggning på allvar ny design och en massa frescha saker helt enkelt. Videoinlägg ska vi också fixa såklart.
Here we go again.
Puss jennifer.


miss ya

jag saknar dig bloggen och jag saknar dig jennifer!!
/miccan

JENNIFER !?!?

ska vi inte fortsätta blogga?
/m

SKYNDA KAJSA JAG VILL HA GODIS !!

sitter just nu och väntar på kajsa. båda gick hem till var och en och skulle duscha sen ska vi träffas snart igen och gå till ica och köpa godis. båda var så jävla sugna på godis. göööött.
/miccan



godmorgon

hej :)
nu är jag med kajsa. vi kom hem typ nyss. vi sov hos anden. vi sov 7 stycken i samma säng. eller det slutade med att jag sov i en solstol. eller vi sov inte. haha. men vi mår bra ändå. ska duscha, äta senare. sen måste jag gå till ica och köpa godis för jag är så jävla godissugen. men jag hade en as kul kväll igår med alla. först tar jag och kajsa moppen hem till olivia och är där till 23 sen åker vi hem och sen går vi till anden för dem lana hemma hos han. ikväll blir det träning. haha, måste nog sova lite innan.
/miccan

chacha

min data är ju sönder så kan typ inte blogga något.
men jag har en trevlig kväll så ska fortsätta med det. skriver imorn. puss / miccan

JAAAAA!

Jag är så glad som ett litet barn på julafton, min kamera har landat! Canon Eos 550D, vi förblir bästvänner och du är min älskling! men vi hörs under kvällen, eller om jag har tid. Min ölskling kommer ju på första plats!

fredaaaaaaag

hej :)
min data har damp. så kan inte starta den eller något. vet inte. ska snacka med pappa sen. men nu har jag idrott. vi skriver ett hälsoarbete. det går mycket bra. idag är det fredag och det är sjukt skönt! ska på tjejmiddag hemma hos agnes. trevlans.
/miccanananann


:D


When i see you, i will fall to the floor.

katastrof

hej :)
har precis ätit lite våfflor. hur gott?!?! super!
Tänkte sova nu men kom på att jag kan fixa lite grejer till bloggen som behöver fixas. Hoppas det funkar. 
aja, skolan idag var katastrof. haha, men mitt so prov gick bra iallafall! låste in min nyckel i skåpet också. haha !
/miccan

i love u <3

Jejja

Jag saknar att blogga sådär lagom mkt. det känns som jag varit borta jätte länge. Nej, jag älskar att skriva av mig!
vafan, det är klart att jag ska blogga. Det här är ju Miccan och Min blogg.
DET ÄR JU FÖRFAN MSJE VI TALAR OM! VILL BARA SÄGA, JAG ÄLSKAR MSJE! Fast jag vet inte om jag vill ha en Fotoblogg, men jag tar det med miccis. pussochhej leverpastej!



CIAO

jag bloggar när jennifer bestämt sig om hon vill fortsätta blogga eller inte!
PUSS PÅ ER SÅLÄNGE ! /MICCAN

Man ska inte flyga högre än vingarna bär.

/Miccan

tröttis

ska sova tidigt nu och sen gå upp inte för tidigt men inte för sent imorn så jag sover bort hela lediga dagen. jag ska nämnligen träffa lite kompisar och så. men ha det så bra tills vi hörs igen! 
/miccan

haha hoho hihi

yeeeees, nu funkar blogg.se! men de lär ju inte göra det imorn igen..
har iallafall vart med alice, kajsa, lillrappe, hannes idag. mycket trevligt! kom hem typ ganska nyss. imorn har vi hemma studier och det ska bli så jävla skönt. har utvecklingssamtal imorn också. fan då. kommer inte gå bra. men det är inte hela världen.
juste, i fredags var jag och kolla på bio i täby med martin, jossan, andreas, linus och angelika. vi kollade på "i rymden finns inga känslor" och jag tyckte den var bra. den var fett kul ! någon som sett den? :)

/miccan


kajsa ♥ miccan

sista inlägget.

Jag orkar inte att det bara ska handla om henne.
/Jennifer

hej mitt namn är jennifer och jag har tappat lusten.

hej mitt namn är Jennifer och jag har tappat suget och jag har inte tid. hejdå.

man vet aldrig om jag kommer tillbaka eller inte, mohahahah!


101010

haha det är den 10/10 -10 idag! :D
/miccan

massor med tummen upp!

fan vilken jävla kul kväll jag hade igår! jag var med kajsa, alice, anden, dempa lite överallt med massa folk. trevligt värre. sen inatt gick vi hem till anden och sov där. och nu har jag och kajsa precis kommit hem till mej. tack för den roligaste kvällen på länge ! :)
/miccan


lördag den 9/10

Heeeeeeeeeeeeeeeeey! vart fan har jag varit under dem senaste 6 timmarna?!
Jo jag har suttit i en Gymnastikhall och suttit och kollat på rikitgt duktiga gymnaster som det var genrep för EM på.
Helt jävla amazing, hur duktiga man kan vara. IMPONERAD!
Så jag kom hem för en timme sen kanske. Inte så mkt att säga.
/Jennifer Eriksson!

chachachachachacha!

heeej :)
har haft jävligt fullt upp + att blogg.se funkar inte för mej. myysko! men nu är jag hemma hos martin. jag har sovit här. bloggar mer senare. kyssssssss /miccan

lol, blir lol baklänges! xd

Godmorgon! Lördag är det idag och jag vet faktiskt inte vad jag ska göra, om jag inte gör något så ska jag fota lite saker. I got plans! Om nån vill hitta på nåt, är det bara att smsa. Ja vad mer, inte så mkt!
ha det bra medans, puss ♥

Jag vill ha tillbax det vi hade dem få dagarna. Jag har fått tillbaka mina känslor för dig killen! Jag är gal1 kär!
/jennifer

en fredags eftermiddag..

förlåt så in i satans mycket för att vi inte har uppdaterat på 3 dagar. Men som sagt har vi ju haft fullt upp, så vi har ju inte hunnit. Idag är det fredag och mina föräldrar är på kryssning men kommer hem snart.
juste jag var ju på marknaden i onsdags och det blåste satan, men jag och miccan jag oss och köpte en riktigt fin mössa som vi skev vårat namn på, jag älskar mössan! Jag har den 24/7 på fjortisspråk ;) hahaha.
uppdatering under kvällen blir det!
pussen j

En massa babbel!

TJAAAABA! en hel jävla skoldag i skolan idag, fyfan inte taggad! JAG VILL PÅ MARKNADEN! haha.
Hänga med kompisarna och träffa nytt folk, kommer bli asmysigt! Eller jag kommer få klaustrofobi, det kommer vara rå trångt så jag kommer preija mig fram. LYCKA TILL JENNIFER!
På tal om mitt fina namn har jag namnsdag idag! SÅ ETT STORT GRATTIS TILL MIG FAKTISK! HURRAHURRAHURRA!
Men vi får se hur mycket bloggning det blir mer idag, tror nt det! Men kolla i säkerhets full för att ni vill ju inte missa oss. pusshej ♥


Jag saknar dig bruden!

DATA LAGAD = UPPDATERING & BILDER !

jihoooooooo! min pappa har lagat min data nu :) eller igår. men då funka det inte att komma in på blogg.se :S var det så för några fler? 
iallafall är det norrtäljemarknad idag. jippikajej! jag ska gå med jennifer, kajsa l och massa sötnosar :D så det kommer väl ändå inte bli så bra uppdatering idag :P men efter marknaden ska jag sova hos martin eller han här också. 
igår var det träning och det gick bra! styrkan på slutet var råbra! :)
/miccan
2008 :P

5 oktober!

TJOBREE VAFAN! Hur mår du? Tisdag idag och ska snart sätta mig i bilen för att åka till skolan. Jag är fett nervös, jag och kajsa ska läsa upp vårat president tal, haha! 08.08 är klockan så ska sätta på mig min super sköna halsduk och dra. PUSS!
Bild från i somras - jennifer

GODNATT

ska sova nu, är sjukt trött. orkar inte gå till skolan imorn. men jag får tvinga mej upp. /miccan


bild jag tog idag med steffies iphone !


:(

fyfan vad ledsen jag är nu när jag inte har min kära data här! och ni blir såklart också ledsna när det inte blir så mycket bloggning. BUHUHU :(

men just nu gör jag inget :P åt middag nyss. och idag kommer det heller inte att hända nått. tror jag iallafall. eller nu ska jag se till att det händer något!

CIAAAAO! /miccan

VIDEOS FRÅN GYMNASTIKENSHUS!

HAHAH, GYMNASTIKENSHUS BRUDAR!

hahahah

Jag tycker att vårat bloggande inte är på topp alls. Men ny vecka, nya tag! Har precis kommit hem från "eftis" och ska snart sätta på mig dans skorna för att åka och dansa! woho!
På onsdag är det norrtälje marknad! Jag ska dit, ska ni? Hoppas vi träffas i allafall!
PUSSPÅER!
YEAH HAHAHAHAHAHAH

teve

hejhej :)
sitter och kollar på "knocked up" på 3an . as bra verkligen. den är så kul!
idag har jag vart med jennifer. vi var ute och fota i skogen och så. bilderna kommer när min data är lagad! sen skjutsa jag henne till hennes träning för små barnen. då åkte jag hem och gjorde inte så mycket sen vidare för att träna. det gick bra. så nu har jag duschat och ätit lite. nu ska jag kolla klart på filmen.
puss / miccan

GODDAGENS!

tjaaaa :D
hade en jättemysig kväll igår hemma hos jossan med andreas och martin också. vi kollade på film och åt popcorn. eller jag somna men endå! sen gick jag och martin hem till mej och sov här. myyys. men nu har han åkt hem. buhuhu. nu är jag skit hungrig så måste gå och käka. hörs sen!
/miccan

inga bilder på mammas data..

DUBBELSALTO! HUR GRYM?

Jag är GAL1 ledsen för att jag inte har bloggat. Filmkvällen var jätte mysig med mycket skratt med dem där brudarna! När jag kom hem från norrtälje åkte jag och min mamma in till täby och shoppade en del, de var jätte mysigt också att bara vara med mamma själv, skönt utan småsystrar. Eftersom vi ändå var i Täby så åkte jag direkt till täby träningen där vi skuvade och voltade en jävla massor!
DUBBELSALTO PÅ MIG DÄR! WOHO, ÄR MAN INTE BRA ELLER?! DET VAR SKITKUL!
idag ska jag träna joss och mina småttingar! LIIKE!
Puss, update under dagen!
Täby träningen:
Jag i svampbob tröja och Miccan i blå tröja


mikÆla

tjo!
sitter och äter kyckling med potatissallad. as gott!!
om 20 minuter kommer richen som jag ska åka med till träningen.
idag har jag vart ute och fotat i skogen och så. men dem bilderna la jag in på min data så kan inte lägga upp än eftersom min data har virus.
efter träningen ska jag hem till josefin med martin och andreas. hur mysigt?!?! SUPER!
/miccan

godmorgon bloggen!

jag och jennifer har haaaaft det underbart medans vi har varit borta. men jag har inte kunnat blogga för min data har virus också så jag kan inte gå in på internet förren pappa har fixat allt. men han är inte hemma förren imorn så det får fixas då!
men kan berätta lite vad vi gjort.
- åkt med moppen på donken drive-in! haha det var aaas kul! :P
- vart med sötnosarna emma & ebba. det var uuuuunderbart!
vi kollade på filmer, åt godis, gick runt lite och hade det allmänt mys. mycket trevligt vare!! jag och jennifer har inga bilder, men emma och ebba har. så vi kanske kan sno några av deras sen :D
ikväll blir det träning. men tills dess blir det, goooooodis!
föresten åkte vi från norrtälje på 9 minuter på moppen. hahaha, här går det undan!! :P
/miccan