jag kämpar mot en återvändsgränd.



/Miccan

fan-ny

Haha, gaaalen kväll med Fanny! :D Vi har vart hos Kristin till klockan 01 kanske. Vi spelade kortspel och sånt. Mys. Men sen gick jag och Fanny hem till mig för hon ska sova här. Ännu mysigare. Fast hon har precis somnat så de är ju minre mysigare. Lägger upp bilder från kvällen imorn. Eller ja, idag blir de klockan är ju över 00.
/miccan

Jag tappar kontrollen men är inte förlorad än.

FAKK.. kan inte gå runt och försöka övertala andra och mig själv mer. Vågar och vill bara inte inse sanningen för mig själv. 

/miccan

lyftkran



Denhär har jag hängt i idag. Haha, det var askul! Vi skulle ta ner våran belysning från trädet och då var tvunget att koma en lyftkran och hissa upp pappa i luften och sen fick jag också hissas upp :D 

Har tränat idag med. Vi var bara fem gymnaster. Vart var alla!? Sen har jag självklart tittat på solsidan också! 

/miccan

Sunday

Hallåja!
Söndag idag, och det betyder träning! Annars vet jag ingenting som händer än så länge. Har ätit frukost för någon timma sen och nu sitter jag bara och snackar med folk i skype och blöder näsblod. Kul osv. 

/miccan

två bilder från igår

vintercirkus

Har haft en riktigt awesome kväll. Var ju på det så kallade "vintercirkus" och det var massa med folk. Hade riktigt kul! Självklart vann Bergshamra laget innebandytuneringen också! Yey. Men sen fick jag skjuts hem av Tom och Wille. Haha, för det är ju sååå långt också ;)

Nu ska jag se på "andra avenyn" heeeeeeeela natten lång! /miccan

I miss her!

JAG SAKNAR MIN VAN,MITT ALLT, BESTEVEN!
jennifer

HERE I AM!

heeeej alla dar hemma... jag har det grymt javla underbart bra!
mer an  40 grader och flera feta solar varje dag! Solar och badar sa mycket jag kan. JAG SAKNAR ER!
Idag akte vi over till thailand, KOH LIPE! Min favvoo kan man saga, varldens finaste vatten. Har kollat pa varlds fina fiskar....
haha, ska dra!
love u all! Jennifer

FAAAAAAKK

min dataladdare är sönder !!!!!!!!!! Så närsomhelt dör min älskling!! :( 
Har ringt mamma & pappa och sagt att dem ska köpa en ny så vi får hoppas på det bästa. 
/miccan

Godmorgon!

Båda kissarna skulle ligga en cm ifrån mig inatt så det har vart super mysigt. Haha. Nu sitter jag och äter frukost. Ska snart hoppa in i duschen. Hitills så vet jag inte mer förutom att ikväll blir det skutan. De kommer folk från hela kommunen så ska det vara innebandy tunering, ett band och typ maaaaaassor. Trevlans!

/Miccan

fredagsmys!

Godkväll!
Är verkligen skit trött. Skulle kunna somna på tangentbordet när som helst. 
Aja, idag har jag iallafall gått i skolan. Kom även på att jag ska börja boxas. En gång i veckan borde jag ju hinna med iallfall! :D 
Sen så åkte jag med Kajsa till Norrtälje och fixa lite grejer sen åkte vi hem till mig och så lagade vi falukorv och makaroner. Favvorätten helt klart! Sen har vi bara chillat hela kvällen. Vi har haft det riktigt mysigt. Hannes och Olivia kom hit sen också. Vi har ätit godis, chips, tittat på let's dance, gjort spiderman pussel, byggt torn med några magnet grejer. Nu gick Kajsa hem för ett tag sen och jag har krypit ner i mammas & pappas säng. Dem är inte hemma så jag sover här. Det är fett skönt! :D 

/miccan

Bara för att det ser ut som pacman! :D

miss my bestis





ÄLSKAR & SAKNAR DIG! /MICCAN

happy

Sitter nyduschad och fönar håret. Har vart och tränat och det gick super! Kul de. Nyss ätit min favorit rätt också. Falukorv med makaroner. Så nu är man nog lyckligast i världen. Nästan. 

/Miccan



Barnmatsdieten! ;)


just nu!

Vilken dag. Usch. Lång och tråkig. Men ska iväg och träna senare så det ska bli skoj! Men tills dess så ska jag se på "andra avenyn". Ovanligt va? 

Jag och Olivia körde på barnmatsdieten idag också! Jag älskar't. Så jävla gott! 


Haha, snygga brudar!! :D

/miccan

Italien -09


Min kära vän Josefin tagga mig i några bilder på facebook. Dem här är från Italien-09. Fyfan vad jag saknar det! Men i sommar åker vi dit igen. Fyfan vad jag längtar! 
Love u ♥

/miccan

RAAAAAASANDE !!!!

Något som verkligen gör mig rasande är när man går upp på morgonen och ska äta frukost och så har man ingen mjölk hemma. Det gör mig rasande och är arg resten av dagen. Klarar mig inte en hel dag om jag inte fått dricka mjölk på morgonen. 
Nu när jag kom hem från skutan och skulle dricka mjölk så hade vi ingen heller.
Så just nu är jag RASANDE!!!!!!!
Och ja, jag älskar mjölk mer än allt annat.

/miccan

Onsdag!

Tjenare mannen! 

Kom hem från skutan för ett tag sen. Idag har jag vart i skolan och sen direkt efter det åkte jag på konfa. Sen hem och städa rummet. Puh, nu ser man golvet igen! Det låg så sjukt mycket kläder där..! Sen när jag hade gjort klart det drog jag till skutan. Haha hade as kul. 

Nu har jag bara tagit bort smink, borstat tänderna och sånt. Får lite panik. Imorn måste jag lämna in en lapp i skolan om vilket gymnasium man ska gå osv. Men den lappen är borta !!!!!!! Vad fan ska jag göra? Aja, de blir väl inget gymansium för mig..?! 

/miccan


Två bilder från dagen! :D

Ta vara på tiden..

Har precis tagit en lång och varm dusch. Satan vad skönt. Innan det så har jag tränat och inte så mycket mer. Tittat på "andra avenyn". Skojsigt! Nu hade jag tänkt att titta på några avsnitt av "andra avenyn" och sen städa mitt rum. Man måste ta vara på tiden även på nätterna! :D 

/miccan

Haha, Mathilda lekte lite med min iphone och rita av mig! :D

helvete

Sitter i skolan och har musik. Heleve. Det går as dåligt. Men slutar om en minut så det är ju skönt. Måste lämna in min uppgift nu och den är verkligen inte en sida lång som den ska vara och den är inte i närheten av klar. Please, kill me!!

/miccan

wille

Nu ska jag dra mig ner mot pizzerian och äta med Wille. Wohooo *smakk*!  

/miccan


feel again

Och måndagen är avklarad. Skönt. Har vart i skolan like always och sen efter det drog jag till Norrtälje med Olivia och Kajsa. Vi gick runt på H&M sen tog vi bussen upp till donken. Gott. Sen åkte vi hem med Kajsas mamma. 

/miccan

De är mina brudar det! :D

värmdö

Förlåt för ingen uppdatering förren nu. Men jag har vart på värmdö hela dagen och sladdat på isen. Det var sjukt kul! Åkte dit med mamma och pappa och så var det as mycket folk där. Åkte runt med Jocke och Fredrik. Jag älskar't. Ni vet Mackan från "Erik och Mackan" var där också. Yeah. Coolt. Sen när jag kom hem vare bara att gå direkt till träningen. Sen blev det såklart solsidan! 

/Miccan



IM FRAMME!

HELLLLLLLLLLLLLLLLLU BLOGGEN!
Har har ni mig, pa Lang Kawi. Sa sjungt varmt sa jag dor! Klockan ar nu halv nio pa kvallen och vi sitter och vantar pa mat, lovely!
Skulle bara saga att jag lever!

saknar er! jennifer

gaygalan

Hellu. Det har vart en mysig dag. Innan träningen åkte jag, mamma och pappa till Norrtälje och åt på kinaresturang. Sjukt gott. Sen åkte jag med gulliga charlottis till träningen. Tränade. Fick as ont i ryggen. Menmen. Sen åkte jag hem och duscha. Och åt macka med makrill. Det bästa som finns typ. Sen titta jag på Gaygalan. Haha, as bra! Nu har mitt ben somnat. Höhö. 

/miccan!


haha snygga!

This is war

It's the moment of truth and the moment to lie
The moment to live and the moment to die
The moment to fight, the moment to fight, to fight, to fight, to fight
-----------------------------------------
To the right
To the left
We will fight to the death
To the edge of the earth
It's a brave new world
From the last to the first
It's the moment of truth and the moment to lie
The moment to live and the moment to die
The moment to fight, the moment to fight, to fight, to fight, to fight

To the right
To the left
We will fight to the death
To the edge of the earth
It's a brave new world
From the last to the first



/miccan

lördag

Godmorgon!
Lördag idag, skönt. Men vaknade upp med ont i halsen igen. Jag var ju frisk två dagar och nu kom de igen. Men mår lite bättre nu så jag ska ändå träna ikväll. Tills dess blir det väl att inte göra något speciellt alls. 

Miccan


fetto.

Kuala nu!

Äntligen framme i Kuala, vaaaaaaaarmt!
Nästa flyg går klockan 21.00 (Malaysiskt tid) så det tar oss till Lang Kawi, ön vi ska tillbringa våra dagar på! Fan vad skönt när den här flygturen är över, bara slappa, solasolasolasola, fotafotafota,ätaätaäta, BADABADABADA!
Nej, nu har jag allt för mycket att göra, tagga inför nästa flyg då!

GREAT! / Jennifer


seg fredag

Snacka om seg fredag. Men det är skönt. Det är precis vad jag behöver. Har legat och tittat på "andra avenyn" och målat naglarna typ. Tittat lite på "let's dance" också bara för att vara lite social med mamma. Fan vad det programmet suger. 

/miccan

HAHAHAHA BARA FÖR ATT JAG HAR TRÅKIGT !

LONDON 21.00 !

Hej gottfolk, nu sitter jag i London och väntar på att få flyga till Kuala.Flyget kommer ta ungefär 12 timmar,ohlord! London är fiint, eller? Haha, jag visste inte eftersom att jag skrev det här igår, haha!
I alla  fall det här flyget är grymt fint, hoppas det är god mat utan FISK MED FISKBEN I DEN HÄR GÅNGEN!
Nu ska jag gotta mig, hejhå!

// Jennifer the master!


omg, panik!

Asså det är nu jag har insett i min lilla hjärna att jag inte kommer träffa min bästavän på tre veckor!! Hon kom och sa hejdå till mig idag på lektionen och sen efter två minuter, jag bah nej nu ska ju hon åka. Så jag går ut igen för att säga hejdå men då var hon borta!! :( buhu... 
Är fett trött så ska trösta mig med lite "andra avenyn". 

/miccan

<3


Hejdå Sverige, HEJ MALAYSIA & THAILAND!

Hejdå Sverige och HEJ MALAYSIA & THAILAND!



Kommer sakna några av er ;)

/ Jennifer

By the way; tidsinställt nu ;)



Flygplans facelook!


Flygplans facelook, har ni här!
Alldeles stx så åker vi mot min morfar och lämnar dogen där och sedan beger vi oss till Arlanda, HALLELUJA!

HEJDÅÅÅÅÅÅ!!

Franska!

Bonjour!
Sitter i datasalen och har franska. Men vart är lärarn? Mohaha. Skönt. Nu kan man ju blogga. Fredag idag. Fett skönt. Men vette fan vad jag ska hitta på. Aja, nånting lär det bli iallafall.

/miccan


18 februari, den dagen!

IDAAAAAAAG!!!! Jag vaknar 1 ½ timme tidigare med en grym nervositet vettu ;)
Sitter typ och hoppar upp & ner på datastolen, denna dag kommer bli jobbig för mina lärare, dem kommer dampa, haha! Allt är färdigt packat, så det är bara att byta om sen innan vi åker.
nej nu får jag ont i magen igen, aha!

// Jennifer


p.s kanske uppdaterar sen annars uppdaterar jag när jag hittat en dator!


Smakk!

Hallådär!

Har som vanligt vart i skolan. Wille kom dit och så var jag med honom. Och efter skolan så hängde jag och han med kajsa och rappe till Norrtälje för vi hade inget bättre för oss. Så vi gjorde en grej och sen hamna vi på donken. Haha, men sen så åkte dem hem och jag gick till träning. Så jävla nöjd, har ju inte tränat på två veckor. Men idag äntligen kunde jag träna. Inte för att det gick så bra men vad förväntar man sig när man vart sjuk lixom. 

Nu ska jag spendera hela min kväll framför "Andra avenyn". GALET! 

/Miccan


Åk inte! kommer sakna dig :( ♥

17 februari, 1 dag!

1 dag så drar jag, 1 dag så slipper jag allt! Fyfan vad skönt! Bara släppa allt snack och bara försvinna för ett tag är ju gal1 najs!
Jaja, allt är packat nu för det mesta, har bara typ 20 saker jag ska packa till, BRA JENNIFER!
Nu ska jag gå och plågas-----> i skolan, right.
Haha, ha det bra! / Jennifer


sleep well

Har vart på skutan hela kvällen. Skojsigt värre. Ska titta på "Andra avenyn" nu och sen blir det sängen. 
Hoppas på att vakna upp frisk imorn så jag kan träna! Har ju inte tränat på två veckor! :( 

/MICCAN



Min vän är en sann sådan!


Min älskling, mitt allt, mitt hjärta, min vän,  min saknad till dej är en hel jävla evighet! Du är fucking underbar!
Minnerna med dig är otroligt, och jag minns som om det var igår!
JAG ÄLSKAR DEJ NÅGOT GRYMT MYCKET!


whatever

Ska hoppa in i duschen och sen gå till skutan men innan de tänkte jag bara blogga lite. 
Idag har jag bara tagit det lugnt hela dagen. Har ju studiedag idag. Så egentligen borde jag gjort läxor. Aja, whatever. Jag tittade på "You, me and Dupree". Haha den var fett skön. 

/miccan



never forget..

Du anar inte hur lycklig du gjorde mig för just idag, exakt ett år sedan. Jag minns allt som om det vore igår.

/miccan

16/2 2011

Jag tycker vi kör med en sånhär igen, hoppas det går bättre än förra gången x)

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – Den kompisen jag känt längst.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – Mina komplex, sjukdomar och allergier.
Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Någonting jag ångrar.
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18 – Vad jag åt idag.
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – En i min släkt.
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid


Jag mår bra.

Jag mår bra. Det gör jag. Eller? Kanske inte. Men jag gillar bara inte att prata om det. För då mår jag dåligt. Jag gillar inte att dela känslor med andra. Inte sånna känslor som gör mig ledsen och som jag mår dåligt över. Jag håller saker för mig själv. Som att prata med någon annan. Men det är jag själv jag delar tankar med. Så det funkar bäst för mig. Jag gillar det. Det är ändå ingen som förstår. 

/Miccan

diss-lista a la miccan!

Jag börjar med att dissa ... 

... att McDonald's slutat med "chickenwrap".
Vilka jävla idioter. Jag kom hungrig en dag till donken och så skulle jag beställa det. Så sa dem att dem slutat med det. Då fråga jag "föralltid?!?!?!" dem ba ja. Hade ätit de dagen innan och kommer aldrig få uppleva den goda smaken igen :( buhuhu..





... alla hjärtans dag.
Vad är en glad alla hjärtans dag om du inte får spendera den med den människa du älskar? 



/Miccan

Miccan #3

Hade visst bara en bild kvar.

Jag måste göra ett val, så nu får det bära eller brista. 

/miccan

no virus!

Gosh, vad trött jag är. Imorse åkte jag till vårdcentralen innan skolan och gjorde hals prov och fick ta stick i fingret. Men det var inget virus eller nått så ska bara vila så blir jag frisk nångång hoppas jag. Alltså blir det ingen träning idag heller. Istället ska jag nu titta på "Andra avenyn" samtidigt som jag äter mina godishjärtan. Måste ladda ner säsong två också för har snart sett alla 103 avsnitt av första säsongen. 
Jag ska lägga upp lite bilder sen också, så håll utkik. 

/miccan



Vinterbilder!





Det är vinter utomhus, -13 grader! GAL1!!!


15 i 2

Tjohej, hahaha, varför blogga jag inte igår? Hade ju ingenting att göra. Jag är konstig ibland och det vet vi alla.
Men jag satt och gjorde någon nytta i alla fall, Jasses header, men den blev ingebra så ska göra om den ikväll eller imorgon! Haha!
Skola sen -----> träning!
// Jennifer


3 dagar kvar i alla fall!

your song

Hej,
Har hållt på flera timmar med att fixa en design till Jassemino. Men jag blir inte nöjd så gör nog om hela imorn. Haha. Men Jennifer gjorde en fin header till den! Vi är ett bra team. Jag och min bästaste vän. 

Nu på kvällen har jag också fikat med min kära familj. Kärlek till er. 

/Miccan


Tack mamma och pappa!

Idag är det alla ♥ dag och jag skulle göra vad som helst för att bara få tillbringa den med dig.


Ni förstår nog inte varför bilden hör till..

/miccan

spegel

Här sitter jag och håller på att hosta ihjäl mig. Har tillbringat min alla ♥ dag med Kajsa. Men hon gick hem för ett tag sen. Vi var och köpte fralla, yoghurt, daim sen fick vi skjuts hem av Bea och Wille. Man tackar! Sen så satt vi hemma hos mig och åt upp allt och snacka väldigt mycket! ;) Resten av dagen ska jag tillbringa med min favvo serie, "Andra avenyn". 

/miccan


Jag och Kajsa A i 7an :) ♥

Glad alla <3 dag!

Godmorgon alla läsare, det är väldigt många nya som hittat hit ser det ut som på statestiken, kul!
Idag är det en vanlig skoldag och jag känner att jag har en grym resfeber, nervös hela tiden.
Det ända roliga idag är att jag får min nya kameraväska och sen efter skolan ska jag på massage, lovelyyy.
Uppdaterar senare, puuushej!

// Jennifer

Glad alla ♥-dag alla underbara, pussas mycket! Om ni ser mig, ge mig en stor varm kram då! ;)


I LOVE U ALL!


Navelpiercing, 1 år!



Höhö, Grattis på ett-årsdagen älskade piercing! 
/Miccan

Söndag sjuk sliten solsidan



Haha fyfan. Klaga inte. Jag är faktiskt sjuk och sliten. Har bara leget och degat hela dagen. Men det behövs för att jag ska bli frisk. Längtar tills solsidan börjar. Alla måste ju hålla med om att det är söndagarnas räddare! 

/Miccan

Miccan #2



Framför kamera: Miccan (Jag)
Bakom kamera: Fjärrutlösare
Kamera: Nikon D5000

bebbo

Idag mår jag mycket bättre. Men är fortfarande sjuk så idag blir det tyvör ingen träning. Saknar alla mina bebisar där ju! Har inte tränat på en vecka nu ju. Kanske går ut och tar en promenad istället. Nu ska jag iallafall fixa lite i rummet och sånt. 

Miccan


Jag och Ida på Matildas tjejmiddag! :)

Tragus.

När jag kommer hem från Malaysia och Thailand har jag och min fina vän mikaela bestämt oss för att ta hål i tragus, det är så snyggt! Fast vi ska ha en "plupp" inte en ring.




Fredag hela veckan.



Allt är på topp just nu. Uppdateringen är super. Statestiken är bäst. Jag åker om 5 dagar. Ska vara med miccan på ons-tors. Packa hela veckan. Inget plugg. Träningar hit och dit. Det känns också som att det är fredag hela veckan. Solsidan ikväll. Och jag känner bara att jag älskar livet just nu. Det är underbart!
Idag ska jag och min kära familj åka till mina kusiner och fira mina kusiner. Efter det så blir det träning med mina sötisar och sen med mina gympakompisar!
Föröverigt sitter min pappa och klappar händerna och skricker malaysia på något blandspråk.

Hoppas jag kan uppdatera idag.
Pusshej // Jennifer


Miccan #1



Framför kamera: Miccan (Jag)
Bakom kamera: Fjärrutlösare
Kamera: Nikon D5000

DesignHjälp?

Vi har bestämt oss för att hjälpa vem som helst med sina designer och då ingår ju hela rubbet som ni kanske förstår. Detta är gratis och vi hoppas på att få in så många som möjligt, så sprid vidare.
Men om just du eller ni vill ha en design av oss, så skicka till våran hotmail ; [email protected]

Hur långt tid tar det?: Det beror på hur mycket vi har i veckan + hur "avancerat" du vill ha.

Om du har någon ideé på hur du ungefär vill ha den så mailar du det i samma veva du säger att du behöver hjälp.
När ni kommit så långt att ni börjat maila oss så förklarar vi vidare senare.Hoppas ni vill ha designer nu, för vi gör det för eran skull!
// MSJE




Har ni några frågor om våran egna design, skicka en kommentar eller till mailen så svarar vi så fort som möjlig.










ändrade planer, igen

Ändrade planer, igen! Vi åker och firar min kusin nu istället. Men jag har fotat massa idag så det kommer bilder när jag kommer hem. 

/miccan

Designhjälp? Frågor?


Nu har vi lagt till en ny sak i menyn för er som inte sett det.
"Designhjälp? Frågor om Design, Kontakta: [email protected].


ändrade planer

Ska inte åka och fira min kusin längre. Det blir imorn istället så vad ska jag hitta på nu då? Kanske röja rummet och sen fota lite. Måste verkligen slänga alla mina grejer i rummet som jag inte använder för då ska jag få en ny säng och en platt-tv. Min bror har ju min tv så jag ska få en ny. Måste bara ta mig i kragen och röja! 

//Miccan

ps. saknar min jennifer eriksson också!

thats true!

JAG SAKNAR MIN MIKAELA SJÖMAN!


Vädret är underbart.

Godmorgon!
Vilket fantastikt väder det är ute, och det vill man ju ta vara på! Så jag, Frida och Sofia ska fota nere vid sjön idag tänkte vi. Kommer bli jätte mysigt. Visar bilder så fort jag  får tid.
Senare idag ska mamma också färga mina ögonfransar, tänk vad skönt med svarta ögonfransar 24 timmar om dygnet, uunderbart!
 
6 dagar kvar, wiho!

Hejhopp, jennifer!

p.s jag ska lägga in bilder på mig och moa från förra helgen också, påminn gärna!


Godmorgon lördag

Godmorgon på er!

Vakna för en timma sen och har bara suttit här och tagit det lugnt. Hostan känns värre idag men halsonten lite bättre. Idag ska jag hem till min kusin som fyller tre år. Jäklar vad stor han har blivit. Sen har jag inget mer planerat. Vill leka med Jennifer. Vill vara frisk. Vill smälta all snö. Vill åka moppe. Vill ha sommar. 

/Miccan


haha två år sen, fan vad söt!

hosthost

Det är det enda som kommer från mig just nu. Usch hatar att vara sjuk. Hatar snö. Fick hjärtattack imorse när jag såg hur mycket som hade kommit under natten. 

Har ätit en godmiddag, kött potatisgratäng bearneise, med familjen och chokladpudding till efterrätt. Mums! Sen efter det gick jag till skutan ett tag och nu är jag super trött. Ska nog titta på andra avenyn och knarka halstabletter. 

/miccan


yeah gangster sjukling..

1 vecka, 7 dagar!

Vid den här tiden om exakt en vecka är jag påväg in i andra planet påväg till Malaysias huvudstad!
Jag alltså suttit på londons flygplats i 2 timmar då, och detta flyg ska ta mig i 12 timmar i luften påväg till det underbara landet! JAG LÄNGTAR NÅGOT FÖR MYCKET ALLTSÅ! 1 VECKA, 7 DAGAR! TAGGA JENNIFER, TAGGA!

fick nyss höra att jag får sluta 1 timme innan också, lovelylovely!
Nej nu ska jag fortsätta kolla på parlamentet.
/ Jennifer


I Rymden finns inga känslor!


I rymden finns inga känslor
Den här filmen satte jag på för ungefär en och en halvtimme sen och den var riktigt seg, vissa stunder fick man sig ett gått skratt. Annars var den okej! Men slutet var värdelös, det förstörde hela filmen. Jag hatar dåliga slut.

Så denna film får 2,5 av 5 stjärnor!

/Jennifer


NY DESIGN!


Här är designen som vi kämpat på i några timmar nu.
Vi är ett grymt team tillsammans!
Förresten, vad tycker ni?
/ MSJE


skapandes

JAG OCH JENNIFER SKAPAR EN NY BLOGGDESIGN FÖR FULLA MUGGAR! rååååå najs! :D 

Det finns ju inte så mycket att göra nu när man inte kan ta sig någonstans och är sjuk. Så det är väl kul att roa sig med något. 

/Miccan 


love u <3

Ligger och tittar på american pie och dric...

img_0516 (MMS)

Ligger och tittar på american pie och dricker oboy. Ibland älskar man att vara sjuk :) / miccan


Snösnökaooooooooooooooooooooooooooooooooooooos

Vad är det härför något? Det är snökaos, och jag menar snökaos, just nu vid det här laget är jag väldigt glad att vi åker nästa vecka! GAL1 ! Om det inte blir skola så blir det uppdatering ett stort +


Godmorgon, sitter och väntar på att få svar om det för det första går att komma till helvetet för det andra om skolan äns är öppen, wft?
Annars då, jora träningen gick asbra igår.  Var väldigt taggad på airtrack faktiskt och hopp..
nej nu blev detta tråkigt, hejsvejs!

/Jennifer

sandwich


Sitter och äter glass medans jag itne kan sluta skratta åt denhär filmen ;
http://www.videofy.me/blogger/videos/148648

HAHA, vi är så jävla grymma! love u

/Miccan

Ni är helt otroliga,



Ni är fucking awesome, jag älskar er!
Bilder snodda av Kajsa.
/Mikaela

sjukling

Fyfan. Mår så jävla dåligt. Gick hem från skolan och tur var väl det. Gjorde bara nationella provet och sen orka jag inte mer. Har tittat på Andra Avenyn i åtta timmar. Och nu ska jag fortsätta med det.
/Miccan

soppa och ostkaka!

Jag ska alldeles strax klä på mig träningskläderna för att dra upp till bergshamras huvudstad ; Norrtan.
Men först.. soppa och ostkaka, YUMMI!

/Jennifer


jag är redo!

Hejhopp ute i Roslagen! Hur har ni det i detta yrväder? Det snöar något förjävligt mycket alltså, snart går man väll och gräver ner sig eller juste, jag åker ju snart så jag slipper den här skiten, 8 dagar kvar!
Alla resestudier är färdiga, ska börja planera vad jag ska packa, få min nya kameraväska som moa´s uber snälla moster handla åt mig, och min hem beställda *piiiiiiiiiiip* den måste komma innan jag åker, annars går jag och dör lite granna. Fick nya solglasögon igår också, som ni kanske såg på bilderna där under. Jag känner mig redo för att besöka ett fint land med en fin familj!

Nu ska jag jobba lite granna, hejsvejs!

/ JENNIFER

 

 


Jennifer Eriksson!





Nya färska bilder som min mamma tog på mig för bara 5 minuter sen! Vad tycker ni? snälla kommentera


vajndrajvoj

Sitter och äter vindruvor och nyser och käkar halstabletter. Ibland är livet hårt. Tänkte stanna hemma från skolan idag men jag kan inte hamna efter ännu mera. Imorn är det ett till nationellt prov. Kul. Ska sitta och skriva en upsats i tre timmar. Herre jävlar.
/Miccan



natti

Orkar inte skriva något så därför tänkte jag inte skriva så speciellt mycket heller. Aja, godnatt. /miccan

Nationellaprov

Det här med nationella prov är verkligen min grej ju! Det gick faktiskt as bra. Men när jag vaknade upp imorse ville jag bara ta självmord. Hade grymt ont i halsen och kände mig jättesjuk. Men det var ju bara att gå till skolan för provet. 

Det blir ingen träning idag eftersom jag är sjuk. Buhu. Ska trösta mig med en film och bara ta det lugnt! 

Miccan


hahaha, i Sälen! ;)

Hur skrattar en hungrig häst? HÖHÖ!

bara för att jag ÄLSKAR rubriken!

Mår fett dåligt. Har verkligen skiiit ont i halsen. De börja för typ två-tre timmar sen och nu gråter jag nästan. Har inte tid att vara sjuk. För imorn måste jag ändå till skolan eftersom vi har nationellaprov. SHIIIIT. Jag känner mig alldeles för ung för det här. Hallå när jag var liten tyckte man ju att alla nior var stora. Men jag känner mig fortfarande så liten. 

Åkte in till Norrtälje efter skolan. Med Kajsa såklart. Och självklart blev det donken också. Köpte även ett linne. Sen åkte vi hem till Kajsa och satt vid datan och fixa en grej och åt middag. Great. 

Nu vill jag nog skära av min hals. /Miccan



Lite... pist off?

Här sitter jag! Jennifer Charlotte Eriksson och kollar lite på bilder som jag och moa tagit i helgen!  Hade i allla fall en grym helg, jag älskar dig! Bilder kommer troligtvis om jag orkar...
Moa, tack för allt du gör!


Läs inte om du inte vill läsa ett negativt stycke..

Är så jävla pist off på allting, helvete. Du pratar ju inte änns med mig längre, vad är det liksom? På en vecka förändrades allt och du blev en helt annan person, att ha försökt att göra allt så känns det som att jag inte duger längre, vad fan ska jag ta mig till? 
Höll fan på att bryta ihop idag i skolan, jag orkar inte mer!
så jävla ledsen, får se hur mycket uppdatering det blir...

/ JENNIFER


bästa tjejerna ♥

Hej på er!

Har nyss duschat, ätit och såklart .. tittat på solsidan!

Hade en helt galen kväll hos Olivia igår! Det var grymt. Haha. Går inte in på detaljer men det måste göras om tjejer! :D 

/Miccan
Bästa tjejerna + alexandra som inte är med på bild! 
Haha, vican där över alla om ni inte ser de xD

Godmorgon alla där ute. Har precis vaknat ...

Godmorgon alla där ute. Har precis vaknat upp här hos Olivia. Det känns som att jag sovit aslänge men klockan är ju bara lite över nio? Hm... ? Jag och Olivia ligger iallafall i hennes säng och tittar på tv. De andra sover fortfarande. Men vi hörs senare :) / miccan


Jag duscha, föna håret, sminka mig och klä...

img_8420 (MMS)

Jag duscha, föna håret, sminka mig och klädde på mig på 20 minuter!!!! Snacka om snabb :D nu ska jag åka hem till Olivia och rocka loss med brudarna! :D puss miccan


snabbt

nu ska jag möta upp kajsa. har bråttom. vi hörs senare. puss MICCAN !

nissar

Skönt att bara ligga i min soffa och snacka på msn med en härlig prick som gör mig lycklig oavsett hur tråkigt jag har som jag har just nu. Kajsa gick hem för någon timma sen och sen dess har jag bara tagit det lugnt.

Idag har jag vart i skolan som vanligt. Efter det åkte jag med Kajsa till Norrtälje och gjorde en massa grejer. Vi avslutade våran resa med donken såklart! Sen gick vi hem till mig. 

Puss på er / Miccan


GRAAAAAAATTIS TILL SNYGGISEN OLIVIA TILL VÄNSTER! :D ♥

Pinkpurple sky





Bilder på den enorma ljusrosa/lila himlen ♦ Fotade med min Canon eos 550D och 1.8 mm objektiv


Gymnastic bloopers!


Jag tror vi har lagt ut denna, men den är så grymt rolig!
/ JENTAN


4 februari!

Idag är det 2 veckor kvar tills jag sitter på flyget till ett helt annat magiskt land, eller? höhö.  Jag längtar gal1 mycket, för mycket kan man säga! Ska börja packa nästa vecka tror jag, för i helgen ska jag vara med min  super duper fina vän moa, som alldeles nyss fött kattungar, eller hennes katt i alla fall! Jag kommer ta med mig en hem, hihi.

Jag ska starx bege mig till skolan för att gratta min barndomsvän, Olivia Hatje!

Ha det bra sålänge!

/Jennifer

i n g e n b i l d p g a a t t m i n h å r d i s k i n t e v i l l f u n g e r a


Miccan ♥ Felicia

Godkväll.
Sitter och fönar håret för jag duscha just. Har vart och tränat och det gick bra de. Kul träning! Och innan träningen var jag med Felicia. Haha hon är så söööt min pudding! Annars har jag bara gått i skolan. Hade hemkunskap första lektionen och då gjorde vi typ lammbiffar så man gick ju runt och lukta mat hela dagen. As äckligt. 
Miccan

Ps. Jag brände mig på hårfönen :(.
Ps2. Till Jennifer: vad betyder felfri? :P haha



felfri?

Jag känner mig felfri i vissa lägen, eller?
/JENNIFER


Fyrishov

Sitter här och andas ut. Tar det lugnt helt enkelt. Hela dagen var vi i fyrishov med skolan. Vi var ju där för vi hade frilufsdag. Det var roligt de första minutrarna men på slutet fanns det ju inget att göra typ. Sen åkte jag till Norrtälje med Kajsa och var på lite olika ställen och självklart donken. Sen så åkte vi till skutan och så var jag där hela kvällen med massa godingar. Nu mår jag bara allmänt dåligt och ska nog sova om ett tag. 

Miccan

blogg.se har damp så de går inte att lägga upp bild..

STRESS!

Hei!
Vad gör ni?
Jag ska nu åka till skolan för att vi ska till fyrishov med högstadiet, rååånajs!
Mamma står och stressar mig gal1 mycket, inte kul :s
aja, hejsvejs lingongrejs!

I need



I need to see you - I need to hold you - tightly. That's all I need. 

Miccan

tråkig tisdag tråkig inlägg

Lång & tråkig dag i skolan. Hatar tisdagar. Vi har fem lektioner på tisdagar. Annars har vi fyra. Så de är as jobbigt. Men alldeles strax ska jag byta om inför träning. 

Miccan 

Bara för att vi är snygga på denhär bilden och älskar chokladbollar!