HERREGUD!

VI ÄR PÅGÅNG, VI ÄR LADDADE VI ÄR TÄNDA! (?) hahahaha, men snart så! Efter våran nya design så, jag vet att ni saknar oss och vi saknar er! yeeaaaaaah!


jag saknar mitt liv...

... och allt som brukade vara innehållet av det!






/miccan


Det är allt jag vill.

allt är rubbat känns det som. Allt är upp & ner och bak & fram. vette tusan vad jag ska göra, och hur jag vill göra? allt är så komlicerat och jag känner att jag inte orkar handskas med det.

Vi var så jävla tajta, vi satt typ ihop som om någon hade sytt fast oss i varandra. Vi var dag som natt och varje timme som jag inte var med dej så saknade jag dej så sjukt jävla mycket. Och så var det i mer än ett år tror jag nästan, vi bråkade aldrig och allt var så jävla perfekt, allt var så sjukt bra då, just då. Vi åkte på semester ihop, och jag ville vara som dej rent utsagt.

Men sen så förändrades det på något sätt, det var inte lika mycket vi som det var innan.. Det hände så mycket runt om kring oss och båda började intressera sig för något helt annat, men vi visste att vi hade det ändå super bra tillsammans, vi visste att vi kunde ringa och prata om det var något som var fel, men vi var inte lika mkt vi längre, jag älskade dej lika mkt då som jag gjorde innan, men saknaden var så jävla stor igemfört med vad den var innan faktikst. hemskt mycket värre.
Mot sommarn grät jag ofta mig till sömns eller så kunde jag sätta mig och gråta vilken tid på dygnet som helst.
För nu var det inte lika mkt vi längre och vi pratade inte lika mkt längre..
mamma och pappa fattade inte varför jag hela tiden satt och grät och allt var kaos kändes det som. Men i alla fall förklarde jag för dej hur mkt jag uppskattade henne och älskade henne.

Mot slutet på sommarn var vi ihop sydda igen och allt var underbart. det var så jävla underbart.

Sen så blev det som början på sommarn igen, allt var sajk och jag visste inte riktigt vilken väg jag skulle ta.
Jag var förtvivlad och ledsen.

Tiden gick och allt blev sämre. Men när jag åkte utomlands kände jag verkligen hur mycket jag saknade henne.. för jag kände något som inte stämde, något som hade varit så underbart som sedan hade ramlat ihop.
Du skrev i alla fall "hur mkt du saknade mig" och jag likadant till dej! Jag saknade dej som aldrig förr.
När jag kom hem blev det som om ingenting hade hänt, vi var ihop sydda igen och jag kände att allt var perfekt ännu en gång.
Men sen så försvann allt igen, och jag blev ledsen men den här gången kände jag inte det behovet. Det kändes som om du skulle komma tillbaka. Sen har tiden gått och allt jag vill är att det ska bli som förut.

För det här funkar inte mer, jag vet inte vilken väg jag ska ta?
Vi sa ett "föralltid", och för mig betyder det verkligen ett "föralltid" men jag vet inte hur du tänker.
Visst alla säger till mig hela tiden " kompisar kommer och går" men jag vill att du alltid ska vara där, och aldrig ska gå. För denna väntan på något som jag inte vet vad det är har varit så jävla fruktansvärd.
Din blick är som ett svart hål i min kropp. Jag känner mig så ensam.
Jag skyller verkligen ingenting på dej, och det är inte ditt fel.. Det var vi tillsammans som på något sätt visade oss en helt annan väg. Det var vi tilsammans. Jag vet i alla fall att jag inte vill gå min egna väg. För jag behöver dej för att lyckas här i livet.
Det är allt jag vill.


JAG ÄLSKAR DEJ SÅ JÄVLA MKT! ♥






(jag skrev inte det här för att ni ska klaga eller för att någon ska tycka synd om mig, men jag behövde verkligen få prata med någon men ingen var där, så jag valde den här vägen. som inte var lika jobbig att förklara, ingen hade behövt se dem här tårarna då )

/Jennifer


Det är allt jag vill.

allt är rubbat känns det som. Allt är upp & ner och bak & fram. vette tusan vad jag ska göra, och hur jag vill göra? allt är så komlicerat och jag känner att jag inte orkar handskas med det.

Vi var så jävla tajta, vi satt typ ihop som om någon hade sytt fast oss i varandra. Vi var dag som natt och varje timme som jag inte var med dej så saknade jag dej så sjukt jävla mycket. Och så var det i mer än ett år tror jag nästan, vi bråkade aldrig och allt var så jävla perfekt, allt var så sjukt bra då, just då. Vi åkte på semester ihop, och jag ville vara som dej rent utsagt. 

Men sen så förändrades det på något sätt, det var inte lika mycket vi som det var innan.. Det hände så mycket runt om kring oss och båda började intressera sig för något helt annat, men vi visste att vi hade det ändå super bra tillsammans, vi visste att vi kunde ringa och prata om det var något som var fel, men vi var inte lika mkt vi längre, jag älskade dej lika mkt då som jag gjorde innan, men saknaden var så jävla stor igemfört med vad den var innan faktikst. hemskt mycket värre. 
Mot sommarn grät jag ofta mig till sömns eller så kunde jag sätta mig och gråta vilken tid på dygnet som helst. 
För nu var det inte lika mkt vi längre och vi pratade inte lika mkt längre.. 
mamma och pappa fattade inte varför jag hela tiden satt och grät och allt var kaos kändes det som. Men i alla fall förklarde jag för dej hur mkt jag uppskattade henne och älskade henne. 

Mot slutet på sommarn var vi ihop sydda igen och allt var underbart. det var så jävla underbart. 

Sen så blev det som början på sommarn igen, allt var sajk och jag visste inte riktigt vilken väg jag skulle ta. 
Jag var förtvivlad och ledsen. 

Tiden gick och allt blev sämre. Men när jag åkte utomlands kände jag verkligen hur mycket jag saknade henne.. för jag kände något som inte stämde, något som hade varit så underbart som sedan hade ramlat ihop. 
Du skrev i alla fall "hur mkt du saknade mig" och jag likadant till dej! Jag saknade dej som aldrig förr. 
När jag kom hem blev det som om ingenting hade hänt,  vi var ihop sydda igen och jag kände att allt var perfekt ännu en gång. 
Men sen så försvann allt igen, och jag blev ledsen men den här gången kände jag inte det behovet. Det kändes som om du skulle komma tillbaka.  Sen har tiden gått och allt jag vill är att det ska bli som förut. 

För det här funkar inte mer, jag vet inte vilken väg jag ska ta?
Vi sa ett "föralltid", och för mig betyder det verkligen ett "föralltid" men jag vet inte hur du tänker. 
Visst alla säger till mig hela tiden " kompisar kommer och går" men jag vill att du alltid ska vara där, och aldrig ska gå. För denna väntan på något som jag inte vet vad det är har varit så jävla fruktansvärd. 
Din blick är som ett svart hål i min kropp. Jag känner mig så ensam.  
Jag skyller verkligen ingenting på dej, och det är inte ditt fel.. Det var vi tillsammans som på något sätt visade oss en helt annan väg. Det var vi tilsammans. Jag vet i alla fall att jag inte vill gå min egna väg. För jag behöver dej för att lyckas här i livet.
Det är allt jag vill. 


JAG ÄLSKAR DEJ SÅ JÄVLA MKT!  ♥






(jag skrev inte det här för att ni ska klaga eller för att någon ska tycka synd om mig, men jag behövde verkligen få prata med någon men ingen var där, så jag valde den här vägen. som inte var lika jobbig att förklara, ingen hade behövt se dem här tårarna då )

/Jennifer 


-

vad är det som händer?
allt håller på att gå åt helvete.
/miccan

3 h

Är med Anden, Malin, Musse och Robban hemma hos mig. 
Idag har jag vart på akuten i tre hela timmar. Musse hade ett sår på armen. Så han fick medicin och sånt. Sen åkte vi hem till mig och åt en jävla massa tacos. Fett med gött ! 
Nu ska jag inte sitta här. Tjooooooooooooooooo /miccan 



jag mår dåligt....

Just nu är jag med Musse och Robban. Dem ska sova här inatt. Tidigare idag var jag ute och åkte epa med två kompisar. Och så är det en hare som sprang runt på vägen framför epan. Den sprang aldrig ner i diket så dem bavi kör över den. Och jag skrek att dem inte skulle det. Och sen så guppar hela epan till och dem hade kört över den och nu mår jag verkligen psykiskt dåligt. Tycker så jävla synd om den. Får panik. 
Nu ska jag muntra upp mig med Dr.Mugg på skärmen! /miccan 



Powernap

Glömde lite bort att jag hade en blogg. Men de viktigaste är att jag är här nu iallafall. Är med Musse och Robban (ovanligt) hemma hos Musse. Händer inte så mycket just nu iallafall. Jag och Musse tog nyss en powernap. Nej nu måste jag ladda mobilen innan den dör. Hejsvejs /Miccan

Tio sanningar om mig själv

1. Jag funderar på att byta efternamn till Straatman, för att det är så ovanligt.. (farfars efternamn)
2. Jag Dömmer folk väldigt väldigt fort, inte bra!
3. Jag hatar skitsnack och dem som flippar på ingenting.
4. Jag har ungefär 5 nära vänner, jag verkligen känner mig trygga med.
5. Jag älskar JUSTIN BIEBER!
6. Jag känner mig verkligen hemma hos Ebba & Olivia. love to you!
7. Jag är tränare för världens sötaste gymnaster.
8. Jag har gått på gympa sen jag var 2 år.
9. Jag är galet envis, om jag har fel har jag svårt att erkänna det.
10. Minst 5 gånger om dagen får jag höra hur liten jag är.

/ Jennifer


På vårdcentralen..

Fan vad segt! Sitter på vårdcentralen. Hatar att vara sjuk. Hosta, förskyld, ont i halsen och ont i huvudet. Har tagit halsprov och stick i fingret så nu sitter jag och väntar. Säkert virus. Men vi får se vad dem säger. /miccan

Känner inte igen mig själv..

Vafan.. känner inte igen mig själv. Saker som hände idag kan jag tro att det var två veckor sedan. Och saker som hände för tre veckor sen kan jag tro att det var igår. Skit läskigt är det. Börjar jag bli som min gammelmormor eller? 
/miccan 



borta bra, hemma bäst!

Hemma <3
Känns grymt bra. Nu blir det andra gången på en hel månad som jag sover själv. Ska bli jävligt skönt. Kärlek till det. 
Annars så har det vart en skön dag. Sov hos Musse inatt. Sen på morgonen kommer hans mamma in och säger att det snöar. Och jag kollar ut och de gjorde det också. WTF?!?! Haha, men de var bara att ta moppen och åka hem till Fanny och ställa den där! Var bara nära på att dö två gånger. Sen gick vi till bussen. Jag åkte in till Norrtälje för skulle vara på ungdomsmottagningen vid tio. Så innan de var jag med Fanny på Roden. Sen så gick jag dit och sen åt jag och Fanny på donken. Kärlek till det också. Och MASSOR av kärlek till min Faneli <3 
Sen åkte vi hem till Fanny och båda somna på soffan. Sen har jag vart på skutan. 

Nu blire film! /miccan 

En bild på Faneli från våran powernap idag!


Degar på soffan!

Åååh så mätt jag är! Åt hur mycket donken som helst med Faneli till lunch. Så nu ligger vi hemma hos henne på soffan och degar. Fett skönt! Har inte vart på skolan på hela dagen. Jag skulle till ungdomsmottagningen vid tio så innan hann jag inte och nu skulle jag bara hinna vara med ett tag på sista lektionen. Men de är väl skönt med en extra dag på lovet. /miccan

Allt och inget.

Hallå där. Är med Musse och Robban hemma hos Musse. Sov hos Fanny inatt så har vart där hela dagen. Med grabbarna också. Vi har faktiskt gjort allt och inget. Men jag åkte hem och duscha och sånt och sen hit till sättra igen för jag ska sova här. Sorry för alla mobilbloggningar men jag har inte vart inne på min data på hela lovet. Verkligen inte likt mig men de har vart fett skönt. /miccan

vad är detta?

våååran blogg är under all kritik. fy skäms.

Idag är det sista dagen på lovet och det är hemskt. Moa åkte nyss för hon skulle jobba. sötnos.
Mina favorit tjejer kom hem i lördags, uuuuuunderbart. fy så jag saknat dem.
Jag fick min dator i lördags och den är som ny igen. LOVELY!

ville bara säga en tråkig information.
hejsvejs. j


söndag dåraaa

Kom just till Musse. Jag, Robban och Musse är här. Vi ska snart se på fimen "Milf". Den verkar as kul så de får vi väl hoppas. Senare ska jag hem till Fanny. Blev bjuden på middag där. Sen så ska jag såklart hälsa på kalvarna. Sötaste ju. Hade en mycket trevlig kväll igår! Robban och Musse sov hos mig. Så idag har vi bara ätit frukost och chillat.
Fortfarande sjuk så ingen träning för mig :(

/miccan


MOAMOAMOA!!!

Hejj bloggen! Hur var eran valborg? Min var i alla fall kul! Skulle igentligen varit med Fredrik & Max men det blev inte så! I alla fall så ska Moa komma hit om vilken sekund som helst.
Puss... min syster tvingar mig dra här ifrån.
-jennifer