det var länge sedan.

Hejsan Hoppsan !

det var länge sen jag skrev här rena rama 1 dag sen, oooooups. (ska bli bättre)
kom precis hem från träningen som gick (Y) det känns riktigt bra inför Tullinge Trupp cup nästa lördag.
Jag satt och vänta på busshelvetet i en 20 minuter men den kom inte för att jag hade kollat fel på datumet på sl.se, gaaaalen. haha, faail. Och jag har märkt att jag inte kan kolla busstabeller som är vid varje hållplats, jag suger rent av på det ? piinsamt lagom. jag och miccan vill vara hela nästa vecka, hoppas det funkar.
aja, nu ska jag snart bada bubbelpool som morfar och mormor har. mysss.
Puss till er vackra människor där ute i cyberrymden !

JENNIFER CHARLOTTE ERIKSSON THE BEST !

Kommentarer
» hanna

hallå tjejer jag saknar er ! ska vi ses på lovet ? <3333333333333

2010-04-04 // 15:49:28
URL: http://rnhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback