en låååååångfredaaag

Här sitter jag i köket med en lindad tå och en plåstrad tå i Jansson lukt. Vi försöker fixa en massa saker, fullt ös här kan man ju lagom säga. Min återgå till min lindade tå så är det typ någonting som har hänt med den så den är ybersvullen och jag kan inte röra den, så förbannat ont, och min andra plåstrade tå började blöda och det roliga är att båda är på samma tå. Nu när jag kollade på termometeren så är den 10.7 grader ute mitt på dan var det 15 grader ute det är ju kanon. Sommaren kommer med en rasande fart. härligt. Fotat lite granna idag, fick ett ryck när moa åkte hem. Olivia.L och jag har kommit på en början till........ *hemligt* mohahahah.
men jag skriver senare. visst har det varit en bra uppdateringsdag !
det tycker både vi två.
Pusseliuss Jennifer


ph-jag
Miccan i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback