Moa :D

Moa slaggar hos mig denna ljuvliga natt, vi kommer ha det riktigt skoj, och det började redan på träningen vi såg lite saker som vi började asgarva åt. men det kan vi inte säga. Träningen gick super bra alla lärde sig massor med nya saker och det glädjer mig att se sånna Happy Face när dem klarat något, jag blir varm i hela kroppen att se dem glada istället för att hänga läpp för dem inte har klarat det än men så är det för alla som går på alla olika sporter.
Moa duschar just nu hoppas hon hittar bland våran röra i duschen (schampooflasker) så alltså. Hon kommer väll ut någon gång eller så tar en kärring henne till blåkulla kanske (: ouuuuups. det måste jag kolla upp.
Puss // En glad gymnastik påskärring :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback