hemma efter 2 veckor !

Jag är hemma.. woho! Men jag åker igen klockan 16.30 för jag ska på fest hos Olivias Mamma som blir 40år, sen så slaggar jag där det kommer bli rånajs. Imorgon ska MSJE på filmkväll hos Ebba och Emma, vi ska ha en riktig tjejkväll med en massa filmer och riktigt med myyys! Och på tisdag börjar skolan inte ungdomens bästa dag inte, stackars oss i Norrtälje kommun vi får börja en vecka innan. Snart ska jag hoppa in i duschen och fixa mig och fräscha till mig lite. Men jag tror jag kanske lägger in några bilder från båtsemestern! Sen någon annan dag när jag har tid så snart som möjligt får ta del från mina kamerabilder från NGF's otroligt underbara läger 2010! PusseN J. föresten finns inte bild ikonen på blogg.se så jag kan inte ladda in ngn bild. buhuhu.. kanske en videoblogg sen då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback