2010 - by Mikaela Sjöman

JANUARI -
Nyåret spenderades med fina Nicole. Jag hade sjukt kul och var hemma hos henne första veckan i 2010. Underbart.
www.Msje.webblogg skapades!
Jag åkte till Sälen.
Det var konfa-övernattning.



Februari -
Jag tog hål i naveln.
Jag praoa på bondgård.
Jag blev GALET kär.



Mars -
Livet rullade på och var toppen.
Jag åkte på konfaresa till Romme.





April -
Jag fota mycket.
Det blev påsk.




Maj -
Fotade mycket med Jennifer.
Konfirmerades.





Juni -
Tog hål i näsan.
Fick sommarlov.
Hade en underbar midsommar med Martin, Josefin, Andreas.




Juli -
Hela Juni och Juli umgicks jag med Martin, Josefin, Andreas. Det blev mycket nattbad, film och sena kvällar framför en eld.
Åkte även till Katrineholm med dem.
Jag fyllde år.



Augusti -
Åkte på gymnastikläger.
Efter första veckan i augusti på ett gymnastikläger var detta den värsta tiden i mitt liv. Det tog slut med Martin och allt var skit.



September -
Blev tillsammans med Martin igen.
Bästavän Jennifer fyllde år. 
Började umgås med Kajsa. UNDERBART!



Oktober -
Lekte massor med Kajsa.





November -
Lekte vidare med Kajsa. Och andra vänner.
Det blev den 29e och det tog slut med Martin igen..


December -
Lekte mycket med Kajsa och Olivia. Helt underbart!
Ätit på donken varje dag.






Jävlar vad detta år har gått fort! Det har vart det bästa året i hela mitt liv. Det blev mycket kärlek och mycket vänner. Kommer sakna 2010! Får hoppas att 2011 blir minst lika bra.

PUSS PÅ ER ! / MICCAN


Kommentarer
» Jasmine ! :)

Gud vilcken ful bild på mig ;) hahahahahah ! men men man bjuder ju på sig själv ! :D

2010-12-31 // 17:37:32
URL: http://jasuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback