26 december!

Hejsan! Har precis vaknat och ska snart äta en sen frukost! Igår åt vi ju middag vid 23.30 ungefär, inte bra!
Idag ska vi bege oss hem i alla fall, det här har varit en av dem roligaste och finaste julen på länge med dem bästa julklapparna också! Jag och Wilma var också tomtar i går, riktigt kul! Fast det verkade som att det gick på det för den delen. Men jag tyckte vi gjorde ett riktigt bra jobb! Vi närmar oss i alla fall Nyårsafton, vi har inte riktigt fått reda på vad vi ska göra en.. Men på onsdag får vi nog det. Eller vi barn ska få välja vad vi ska göra, hur bra? Nej nu ska jagsätta mig och äta frulle.
Hejhopp!
/Jentan

-no pictue,p.g.a. inga bilder på min moster data-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback