"Dag 1- Om oss"


Jag kom till världen den 26 september och fick namnet Jennifer Charlotte Eriksson. Nu är det hela 14 år sen jag föddes, gud vad tiden gått fort. Men lilla jag vill vara barn i hela mitt liv, jag vill inte bli vuxen. Fy så tråkigt!
I alla fall så tillbringar jag min fritid med mina gympatjejer, min andra familj helt enkelt.
Norrtälje Gymnastik förening heter laget och jag började där när jag var 7-8 år gammal, men jag har långt tidigare gått på gympa. Vad gör jag annars då? ääh, jag är med mina fina vänner och fotar med min Canon eos 550D, my love! Här har du fått lite information om mig.
Ha det gött så länge ♥

 


Mikaela Fanny Sjöman heter jag. Jag föddes 17 Juli år 1995, En viktig dag för världen! Sen dess har jag gått på dans och gymnastik hela mitt liv och jag älskar´t. Från start och jag är inte färdig än. Tränar 3-4 gånger i veckan + tävlar ibland. Jag är en sprallig tjej med alltid lite extra energi. De flesta tycker väl att jag har "lite" för mycket galen av energi så jag är inte direkt älskad. HAHA, men jag gillar´t. Man får ta mig med cirkus femtio nypor salt helt enkelt. Men mina äkta vänner, dem är verkligen bäst. Så på fritiden är jag med kompisar, tränar, fotar och lever livet helt enkelt. 
PUSS MICCAN ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback