Dagen idag!

Allmänt seg dag idag, förutom att jag var såhäääär nära på att få mvg på mitt matteprov! Som pris så får jag pizza till middag eller kebab med pommes. Haha, det känns som vi äter det hela tiden! Men hur gått är det inte?
Imorgon Efter skolan blir det träff hemmos våran tränare, för att pepptalka till vårterminen. För vi ska gå upp JSM!
Hur bra är inte det igentligen?! Norrtäljes JSM lag, i like it! Så allmänt mys imorgon med kompisarna.
Annars då, jo det är najs faktiskt. Lite snorig men vad gör det hos en 14 åring i sina bästa dar :p
Allmänt så har jag fått photoshop cs5, gött! Som jag sitter och mixtrar med var och varannan timme.
Ha det gött sålänge.
-Jennifer

Kommentarer
» julia

fin blogg:D

2010-12-15 // 18:44:26
URL: http://julialaa.blogg.se/
» Olivia i Thailand

Hejhej !

Jag saknar dig jennifer !

just nu 'r kl. 10 pa dan och hemma hos er ar den 4 pa natten, hahah !

Men du far ha det bast hemma o sverige, det har iaf vi .D .D .D

alskar dig !

Juste, du om du undrar kan jag inte logga in pa blogg.se har sa det ar darfor jag inte bloggar !

Puss o Kram / Olivia i Thailand !

2010-12-17 // 04:10:16
URL: http://ovl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback