Decembermånad.

Är det här okej, men -17 grader ute, jag har satt på mig väldigt mycket kläder redan så jag hoppas jag inte kommer frysa. 1 december idag också vilket betyder den fullaste månadern på hela året, nu händer allt.
Betygen, uppvisninGAR, skola, kompisar,julafton,nyårsafton, köpa presenter, träningar,tävling. Hur fan ska jag hinna med allt? I skolan är det hur mkt som helst så jag börjar snart gråta, eller nej det gör jag inte.
men vi tar dagen som den kommer i stället.

Första december betyder också att julkalenderna "Hotell jylene knorren" börjat, självklart ska jag kolla för att få upp julstäminngen, kollar ni?

Nej nu ska jag faktiskt gå, hejsvejs.
Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback