;'''(

3 veckor, 21 dagar,504 timmar,34560 sekunder utan er! Imorgon åker mina favorit tjejer till Thailand och kommer stanna hur jävla fucking länge som helst! Tills nästa år, den 5 Januari, kommer jag äntligen att få träffa mina solbrända brudar! Att inte änns få se eller höra tjejernas blåsta kommentarer eller åtminstonde olivias är hjärteskärande. Jag kommer seriöst dö utan er! NÄSTAN EN HEL MÅNAD! EN HEL MÅNAD FATTAR NI?
Så långt borta! Tjejer ni får lova att inte göra illa er i det skitvarma landet. Jag skulle inte klara mig utan er och det är knappast att jag kan göra det i 3 veckor, gråten i halsen (?) och det vattnas i ögonen när jag skriver det här!
Ni ska bara veta hur mycket ni betyder för mig, jag älskar er något grymt och jag kan inte uttrycka mig något sätt för att visa hur mycket ni betyder för mig. NI SKA VETA ATT JAG VÄNTAR HÄR HEMMA PÅ ER! JAG ÄLSKAR ER! ;'''(
JAG KOMMER SAKNA ER !

Kommentarer
» ebbutt

aaaaaww... älskar dig med sötis! haha fin bild förresten ;) <33 i will miss you!!

2010-12-15 // 08:31:28
URL: http://ebbalindstrom.blogg.se/
» Olivia <3

Åhh... Jag kommer sakna dig enormt mycket ska du veta ! Får tårar i ögonen när du skriver det här <3 Så Sjuukt fin du är ! Älskar dig Jennifer du betyder så Himla mycket <3<3

2010-12-15 // 08:37:33
URL: http://ovl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback