hey baby

kom hem från kajsa för typ 30 min sen. var med kajsa, alice, alex en stund sen så gick vi till alex men jag och kajsa gick hem till henne efter bara en stund. där fick man jättegott fika :D och sen satt vi med datan. haft det as kul.
kom på att jag ska  ju upp as tidigt imorn. haha oups. men vet inte änns vad jag ska ha på mig, eller ta med mig eller något. vet inte änns hur jag kommer dit. men såhär brukar mitt liv se ut. jag hatar faktisk att planera. det är de värsta jag vet typ. hatar att boka upp mig. jag tar dagen som den kommer. det som sker får ske lixom.
nu ska jag nörda mig vid facebook och spotify. senare blir det en film och sen sova.

hoppas ni kommer och kollar på uppvisningen imorn. eller idag blir det eftersom klockan är över 00.00.... men iallafall så är uppvisningarna på sportcentrum i Norrtälje. och det är två föreställningar, en klockan 13.00-14.30 och en 15.00-16.30! KOM DIT! 

Miccan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback