juluppvisning!

Tja bloggen!
dagen börja inte direkt bra. hade glömt ställa alarm så varknar 08.30 av att jag får ett sms att vi ska åka om 15 minuter. PANIK!! det var ju bara upp och packa, byta om. och jag visste inte änns vad vi skulle ha på oss eller med oss. men sen åker vi iallafall till Norrtälje. köper frukost och sen till Sportcentrum. så hade vi våra två julshower. och det gick verkligen sämst för mig. har seriöst aldrig vart så här dålig! glömde iallafall att ta med kameran så har inga bilder.. menmen. åt och duscha nyss och nu är jag sjukt trött. det blir nog sova tidigt inatt. somnade ju klockan tre natten till idag. not good!

MICCAN


gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback