NGF HAR GJORT DET IGEN!

Igår var det en himla lång dag måste jag säga! Gick upp 04.30 för att sitta i en buss till Gävle i 2 timmar, med riktigt fina gympacheyer. Åkte hem 20.00 med totalt 2 Guld medaljer och 1 brons medalj. Från alla dem 3 Ngf lagen som var med! RIKTIGT BRA JOBBAT MÅSTE JAG SÄGA! DET HÄR BEVISAR BARA ATT VI ÄR NORRTÄLJES STOLTHETER! Mamma & några andra mammor kom också och kollade så hon fotade en hel del! Jag antar att ni vill se bilder! Idag är det ingen träning alls, så jag vette tusan vad jag ska göra!

Men ha det bra vänner! Over and out / Jennnifer

 


Kommentarer
» MadeleineLarsson

lägg upp bilder :D:D ♥♥

2010-12-12 // 12:24:50
URL: http://bymalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback