tungan kliar...

asssssssså cp damp!!! min tunga kliar som faaan. fastnade ju på en stolpe i lördags ni vet så man gjorde när man var liten).  och sen när jag var tvungen att dra bort så satt lixom skinn från tungan kvar på stolpen. så jag har sjukt ont. men nu när det läker så kliar det rå mycket.. :P 

Idag har jag iallafall vart med Kajsa. Vi käkade på pizzan och sen tog vi bussen till Riala, för vi hade tråkigt. så gick vi runt där i en timma och höll på att frysa ihjäl. sen tog vi bussen hem igen och gick runt lite i Bergshamra. Haha, vi förföljde två killar. mohah. sen så åt vi på istappar. gott! :D 

Miccan



Kommentarer
» Elin [FOTOBLOGG]

Jag har en fototävling med temat JULSTÄMNING just nu i min blogg! Ta en fin julig bild, och skicka in till mig om du har lust, trots allt, du har INGENTING att förlora ;) Hoppas du är med, och lycka till :D

2010-12-07 // 20:05:01
URL: http://mysphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback