WTF????????!

FY I HELVETE JÄVLA PISS DATOR, MIN DATA HAR CRACHAT!!!!!!!!!! JAG FUCKING DÖÖÖR!!!!!!!!!
VAD GÖR JAG?
Moas dator var också så här förut, och den fungerar inte längre, fattar ni? den fungerar inte, den är kaputt!
jag har redan gråtit några tårar, men jag funderar på att göra det nu också p.g.a. att min dator är sönder och kommer aldrig kunna leva igen, jag saknar olivia,jag saknar moa,jag saknar ebba och för att jag hade tinnitus igår kväll, och samt för att mitt kamera batteri är urladdat. Hur i hela världen fungerar det?
buhuhhuhuhu.. Just nu behöver jag OMJ, mina gullepluttar. Jag hoppas också att Moa kommer hem imorgon så vi kan vara i veckan och jag saknar gympan också. Jag har något problem.



Jaja, hejhej bloggen.. Förlåt för mina aggresions problem där ovanför, och om ni inte vill läsa om mitt tragiska liv på en natt så gör det inte ;)! Jag väntar på att mitt kamerabatteri ska bli laddat, så jag kan fota sörru. Det positiva är att alla mina bilder är i alla fall sparat på en hårdisk, riktigt bra där vettu.
Snart är jag också rik hörrni, hörde ni? RIK.. HOOHO, JAG ÄLSKAR´T!
Jaja.. ni får se hur mkt uppdatering det blir från min sida..
hejhå / Jentan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback